Uitgezonden voor “zaken”… Dan waarschijnlijk
mijn Speedmaster (helaas nog geen foto’s) omdat
die klok voor mij het speciaalst is in mijn
collectie, als ik naar een andere tijdzone ga dan
wellicht m’n Mauric Lacroix Reveil Globe:
Hoop niet dat je naar China uitgezonden wordt,
want dat heb je geen ‘bereik’
Of Antarctica, want dan blijft ie vast onder je
mouw
Ha ha China heeft tegenwoordig ook zo’n atomic
geval.
Antartica, daar, brrr, ik wil enkel naar een mooi
eiland uitgezonden worden…
Jaja, zeker met eindeloze stranden waar een heerlijk zonnetje het zeewater behaaglijk voor je warm houdt, de palmbomen lekker wat beschuttende verkoeling bieden en de welgevormde dames je exotische verfrissingen brengen… dat heet vakantie!! Niet uitgezonden worden
Stel je wordt “uitgezonden” om “armageddon style” een planet killer te nuken. Dan sta je daar schoon met je quartz, waarvan het batterijtje het net laat afweten. Nee, dan heb je toch echt een automatische chronograaf nodig.
Stel je wordt “uitgezonden” om "armageddon style"
een planet killer te nuken. Dan sta je daar schoon
met je quartz, waarvan het batterijtje het net
laat afweten. Nee, dan heb je toch echt een
automatische chronograaf nodig.
Tja, dat gevoel heb ik ook altijd. Maar tot op heden heeft een solar Casio het altijd goed gedaan. Als ik voor de rest van m’n leven 1 horloge mee zou mogen, dan zou het wel een automaatje worden. Maar voor tijdelijk vind ik de functies van een Casio helemaal top.
Stel je wordt “uitgezonden” om "armageddon
style"
een planet killer te nuken. Dan sta je daar
schoon
met je quartz, waarvan het batterijtje het net
laat afweten. Nee, dan heb je toch echt een
automatische chronograaf nodig.
Tja, dat gevoel heb ik ook altijd. Maar tot op
heden heeft een solar Casio het altijd goed
gedaan. Als ik voor de rest van m’n leven 1
horloge mee zou mogen, dan zou het wel een
automaatje worden. Maar voor tijdelijk vind ik de
functies van een Casio helemaal top.
Ik ga ook voor de solar casio.
Volgens mij gaat dat toch langer mee, dan een automaatje, die heeft na 5 jaar service nodig. Mijn Vostok na 10 jaar service, maar dan wordt het minder nauwkeurig. ( ik ga uit van een lange missie )
Dus ik blijf bij mijn Casio solar, omdat je er simpelweg geen omkijken meer naar hebt. En daarna heb je amper wat afgeschreven.
Ik denk de Seiko Monster die Rob voor mij aan het modificeren is. Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Hij gaat er ongeveer zo uit zien maar met andere wijzers, zwarte datumaanduiding en saffierglas.