Als je maar een Rus mag hebben?

Dit is inderdaad een mooie. Kan jij de naam uitspreken ?

Dat is dezelfde naam als de gene waar ik op reageerde “Strela”. Strela betekent volgens mij zo iets als pijl.

Dat zie ik Rutte nog niet doen! :slight_smile:

1 like

Ik wil ook eigenlijk helemaal geen Rus, maar zo’n Strela vind ik wel mooi. :sunglasses: Die 6-12 plaat is inderdaad mooier maar die zag ik zo gauw niet zonder cyrillisch.

Ik houd niet zo van afwijkende letters, ziet er in mijn ogen algauw uit als een scheldwoord. Ik heb ook niks tegen Chinese horloges, maar dan a.u.b. wel zonder Chinese tekens. :innocent:

1 like

Niet gek voor een koelkastenfabrikant! :thumbsup:

1 like

Rivolta - een beetje vreemd, maar wel lekker.

Of zoiets. Maar we dwalen nu wel heel erg af… :smile:

O ja, dit is een Grifo natuurlijk.

Euhh… driédubbele veerton?

She’s nothing but trouble :wink:

Very expensive, too. :smile:

1 like

Ok ok genoeg offtopic met al die dames :joy:

Speciaal voor poolexpedities, de blauwe uitvoering is ook erg mooi. Voor nu als arme student ver buiten het budget :sweat:

3 likes

Ik hou niet van russen…ze zuipen altijd al je wodka op.

Het enige wat ik leuk vind is het Russische woord voor slipje…zyjepouccyneny.

1 like

Dan kies ik voor Anya. Een dame waar ik in het verleden zeer leuk mee heb gerommeld. Of was dat de vraag niet? Qua horloges heb ik alleen een oude Poljot, maar die zou ik graag wegdoen voor een herhalingsoefening. :slight_smile: Klassnaya popka!

1 like

Nee ik ga hier niet happen,zal desbetreffende Olga erbuiten laten en zal eens serieus antwoorden.
Als ik maar een rus zou mogen hebben zou het toch de Okeah zijn.
En wel vanwege de volgende redenen:

1. Een van de eerste Vintage horloges waar ik echt verliefd op werd.
  2. Enorm interessante geschiedenis.
  3. Hij is gewoon echt enorm mooi!

Maar goed op dit moment is een originele okeah vinden net zo waarschijnlijk als dat ik morgenvroeg deze Rus in m’n bed aantref.
He shit @Selie ben ik er toch nog ingetrapt :upside_down:

7 likes

Bijzonder lenig exemplaar! :innocent:

Toch wel de journey denk ik

3 likes

1 like

Dan hou ik mijn Kirovskie uit 1944, bijzonder horloge met waarschijnlijk een afschuwelijke ( interessante) geschiedenis.

3 likes