Alternatief gevonden: Isofrane Turquoise 20 mm

Vandaag een 20mm zwarte silicone rubber strap binnengekregen… Met Diver’s watches goodies

Eens kijken hoe rubber straps bevallen. Ben tot nu toe meer van de stalen en nylon bandjes.

Nu alleen nog een keer een proefles duiken regelen… Dan zien mijn horloges ook nog eens actie.

3 likes

Vanavond krijg je er nog 1 bij :+1:t2:!

1 like

Met genoeg rubber het weekend in :grimacing:

1 like

Sinds vandaag hebben ze ook een witte en rode variant.

2 likes

Sinds gisteren ook in bezit obris morgan strap (22mm, met zwarte gesp). Gaat ‘m niet worden voor mij (na de vakantie maar in het blauwe gedeelte). Te weinig verstelmogelijkheid in vergelijking met de localtime strap. Jammer dat die van local time geen zwarte gesp heeft. Edit: zwarte gesp blijkt gewoon bij te bestellen.

1 like

Heb zelf -na het lezen van dit topic- ook een paar banden bij LocalTime besteld. M.n. als reden de grotere kleurkeuze dan bij Isofrane.
Ben heel erg tevreden over deze ‘ladder straps’.

Had ik dat geweten… was die OM er niet gekomen… :roll_eyes:

Edit:
Net een witte besteld voor de Tuna

1 like

Meh, je ziet al dat deze van goedkope silicone is. Band is net binnen maar nu al onder het stof en vuil. Ook slecht afgewerkt.

Voor nog geen tientje meer kun je beter de Borealis nemen. Echt goed rubber.

1 like

Wat doe je met dat bandje als ie nu al vuil is? hahaha. zelf geen last van. Voor 2 tientjes vind ik de afwerking prima.

geen ervaring met de Borealis. Ook maar eens bestellen dan. De Obris Morgan versie vind ik overigens matig, mn door de penetrante ´vanille´ geur, niet te harden…

Huh? Ik reageerde op foto van de turquoise band hierbovrn, daar zie je dat hij vuil is (en net binnen). Silicone trekt vuil aan, rubber niet. Ik heb de eBay bandjes links laten liggen omdat het goedkope silicone is.
Dat van de vanillegeur van OM bandjes heb ik ook gelezen. Niks voor mij. De Borealis voelt als de isofrane. Is enkel een beetje dunner wat eigenlijk een verbetering is.

1 like

ok, dacht je er zelf 1 net binnen had. op die van mij zit geen vuil hoor (volgens mij), wellicht wat overhangend armhaar… haha
vuil en stof aantrekken valt alleszins mee. vind t zelf, dus door real/life ervaring, een top band.

Nee, ik zie duidelijk allemaal zwarte spikkels in de gleuven van de band zitten, op beide foto’s. Vuil of stof. Daarnaast ook een dikke gietnaat links over de lengte en dikke binnen in de ladders. Dat is bij een Borealis en isofrane echt anders. Die eerste is maar een paar centen duurder. Nadeel is dat je je goedkopere / minder goed afgewerkte bandjes niet meer om kan doen daarna :joy:

ah die spikkels, ja had m buiten op een vuile bistro/tafel gemonteerd. haha.

heb overigens ook een real deal Isofrane. die is zwart dus daar zie je zwarte spikkels niet zo op…

tuurlijk is ide isofrane beter afgewerkt