Alternatief voor een Datejust?

6 likes

Sowieso!

1 like

was ook geen serieus advies…

Ja scheelt dat veel? Nog nooit iets gekocht daar :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Erg mooi :raised_hands:

1 like

Ook écht mooi zeg!

1 like

Welke ref is dit?

M74034 dacht ik, op leer vind ik hem mooier.

Ik vind hem op staal echt prachtig! Leer staat ook goed maar staal wint het wel😁

Waarom niet, laat je niet zo piepelen door die snobs. Mijn advies: koop een mooie wannabee en spaar door voor een echte. Een Tudor is een poor man’s Rolex. En een Parnis is een poor man’s watch, met beide vul je niet de mentale leemte die je altijd zult ervaren als je niet je gewilde Rolex om je pols hebt. Met de Parnis kun je een paar jaar plezier beleven en je kunt beginnen met sparen!
:yum:

1 like

Nog steeds een slordige € 2.375,-

Quartz niet

Ooit een Rolex DJ om de pols gehad?
Dit gevoel is niet te evenaren. Rolex = Rolex. Alternatieven zijn er dus niet.

1 like

Inderdaad, je hebt gelijk. De quartz uitvoering heb je voor € 1.825,-

Nee, voor 1775 euro

Ik ben het hier wel mee eens, maar niet specifiek omdat het Rolex is, maar vooral omdat als je een bepaald horloge wilt, een alternatief niet echt helpt. Je blijft dan toch dat ene horloge willen.

Dat gezegd re hebben, de SARB033 en SARB035 zijn geweldige horloges, ook zonder de fluted bezel!

Eens. Ik hou hem dus ook zo. Heb er een jubilee bij maar dan lijkt het weer teveel op …

Dus op leer of z’n originele band.

1 like

19mm band toch?

20 naar 18 mm

1 like

Waarom noemt niemand de Super Seville. Die komt naar mijn mening het meest in de buurt… en behoudt ook wel degelijk zijn waarde.

Oh date JUST … Nvm