alternatief voor Tag Heuer Aquaracer 43mm 300M

Ik vind de seiko geen alternatief. Totaal andere uitstraling. Dank voor je reactie en veel suc6 met de verkoop.

2 likes

Die is niet van mij hoor, ik zag hem alleen staan :+1:t4:
Maar zo steunen we elkaar hier een beetje, blijft het wat rouleren.

1 like

Gewoon voor een tag gaan, dat is wat je wil.
Gebruikt zitten ze net boven de 1000, dat is niet zover van je budget af. Keertje een paar biertjes laten staan :beers: en je bent er :innocent:

3 likes

:face_with_raised_eyebrow: wat

Dan maar een Invicta :beer:

1 like

TH F1 pakken. Red je wel onder de 1000.

1 like

:joy::rofl:
Soms moet je grote offers brengen voor een groter doel

1 like

Dus dan is de vraag niet naar een alternatief voor de aquaracer welke ongeveer even groot is maar naar een extra grote (>50 mm) blauwe duiker.

Door de uitzonderlijk grote maat in combinatie met de specifieke uiterlijke kenmerken is het zoeken geblazen.

Enige wat ik kon vinden was een Invicta Pro Diver 50 mm.

Ken een persoon die 50 mm horloges kan dragen waarbij het staat. Bij een gemiddelde pols vind ik het er raar uit zien.

Zelf heb ik het tegenovergestelde. De oude standaard van 37 a 36 mm is voor mij perfect.

Succes in ieder geval met de zoektocht. En het afstruinen van juweliers komende maanden/jaren. Leuk onderdeel van de hobby natuurlijk.

2 mm kleiner, maar zomaar zo goed als binnen budget:

3 likes

Dank voor je aanbod. Inmiddels voorzien van een Hamilton khaki frontman. Was iets boven mijn budget, maar is wel nieuw en automatisch. Lijkt op de aquaracer.

1 like

Gefeliciteerd met je NA.

1 like