alternatieven ...??? let's fall in love

jaha, ja :star_struck: wauw

Sja, voor dit bedrag, zou ik Rolex links laten liggen. Jaeger-LeCoultre lijkt me dan meer waar voor je geld. Zeker die polaris, prachtig! Alleen is rosé goud dan wel meteen een flink stuk hoger dan je budget, maar valt staal of titanium daar heel mooi in. Ik ga nog even verder kijken, maar zou zelf snel daar zoeken.

1 like

Wat denk je van de Master ultra Thin;

6 likes

Erg mooi ook

2 likes

4mm hoog :+1:

2 likes

Of witgoud!

https://www.flickr.com/gp/bidle/3jDVey

1 like

Ach, scheelt maar € 10.000,- Peuleschilletje.

2 likes

Moser heeft ook pareltjes in zijn collectie.

Dan is er maar 1 keus voor mij.

Rond de 15k te vinden.

:beers:

4 likes

Maar niet nieuw helaas…
nieuw is een absolute must

1 like

Xje voor jou als dank

1 like

911056-Casio_retro_LA680WEGA_1BER_horloged106ea1e41a743685d0606f315f0c82668f74839_1_500x500

Eerste 2 waren voor de afleiding :grin:

5 likes

Biatec Majestic als budget optie, Chopard of Jaeger le Coultre als highend keuze

Ik ga jou nergens anders verliefd op laten worden. De Rolex waarmee je opent is een beauty!

1 like

Als het niet een lichte wijzerplaat hoeft te zijn dan deze:

2 likes

Je moet er van houden, maar …

2 likes

Erg mooi dat witgoud.
Alleen het heeft voor mij net niet dat beetje extra, dat beetje bonus.
Ja, ik wil bonus.

1 like

Staan serieus mooie alternatieven tussen tot op heden, sommige heb ik een foto van opgeslagen om wat vaker te bekijken.

Maar sorry @Taconew de Cellini is nog steeds mijn nieuwe liefde en dat terwijl ik echt wel een ECHTE man ben.
Eigenlijk bewijs ik dat met de Cellini, ik durf dat gewoon, ik doe dat gewoon, ik slinger dat zonder schaamte om mijn pols en zal heb poep dat sommige het vrouwelijk kunnen vinden.
Ik durf mij kwetsbaar op te stellen en daardoor ben ik zo mannelijk als maar zijn kan!!

Lekker man, in trainingsbroek en nike air max eronder toch gewoon een gouden Cellini om de pols te slingeren en een rondje te gaan rijden door de wijk in het golfkarretje. Vervolgens in de avond netjes in pak ergens een heerlijke whiskey scoren met een fijn sigaartje… Ja ook met de gouden Cellini om de pols. Uiteraard heffen we het glas met de linker arm, ik schaam mij niet voor mijn polssieraad en zal deze dan ook zeker niet verstoppen.
Doe ik gewoon, een echte man hebben we het over.

sexy and shining :kissing_heart:

8 likes

lijkt er idd wel op ja.

Er spelen enkele factoren mee voor deze aanschaf, ik wil dit koppelen aan een belangrijk moment in ons leven.
Als dit moment doorgaat dan komt dit horloge er absoluut dit jaar nog.

Dus zin in plus reuze spannend.

:relaxed::hugs:

1 like

:joy: :rofl: :rofl: Ik moest na dit aan het onderstaande filmpje denken.

On-topic. Uitstekende keuze. Time uitvoering is naar mijn mening de mooiste.

7 likes