Ander werk, ander horloge

Zijn al mooie voorbeelden en zelfs opties!

Let wel, ik zoek wel wit/blauw/oranje in het horloge. Dan kan ik mooi wisselen met de band.

OkƩ deze dan? :wink:

5 likes

Ha grapjas! Die dingen kosten een godsvermogen!

Je bent uren bezig voor je zo’n ding uit de grijpautomaat op de kermis vist, dan kan je net zo goed je centen bij de juwelier besteden… :stuck_out_tongue:

4 likes

Het heeft zo z’n aantrekkingskracht maar wat een kermis is die Breitling eigenlijk als je 'm zo naast die Victorinox ziet :face_with_monocle:

1 like

Met al die halve cijfers krijg je waarschijnlijk 50% korting.

1 like

Het designteam was veel te druk bezig met de kleur van de chapter ring en de kroon. Daardoor is het overleg tussen het indices-team en 't subdials-team erbij ingeschoten. Degene die het datumvenster heeft verzorgt is een blijvertje, die was wĆ©l bij de pinken…

Veel plaats was er niet meer over voor de datum :smirk:

Idd goede die kan wel tegen een stootje en als je bij postNL gaat werken kan je wel last krijgen van ongure types dan moet je jezelf wel kunnen verdedigen.

2 likes

Lui @ Breitling : ā€œhold my :beer:ā€

1 like

Toen ik een jaar of 15 terug als zaterdag bezorger werkte kon je een TPG post horloge bestellen bij je werkkleding als ik me niet vergis. Helaas had ik een 0 uren contract en daarom enkel recht op een polo en een jas.

2 likes

Deze past ook wel mooi :slight_smile:

4 likes

Nou nou niet zo denigrerend naar die meneer z’n nieuwe baan. Misschien is die wel directeur.

2 likes

Zou leuk zijn als je dan iets van den oud PTT postbode horloge kan vinden. Kon zelf enkel een vinden voor 100.000 telefoonaansluitingen maar dat is een andere tak.

1 like

Citizen CA0718-13E Promaster Marine Chrono 46mm. Een oranje band van 22mm erop. Met 20ATM ook bestand tegen regen of als je met het busje een sloot in rijdt. Chrono om activititeiten te timen. Klaar voor € 299.

2 likes

Misschien heeft die wel pakketjes bakpoeder voor WillemC die brengen wel wat op.

2 likes

Volgens mij (niet zeker dat t deze is) die max verstappen tag heuer nog hagelnieuw bij een vriend in de kluis liggen

3 likes

Ook jij bent af

1 like