Andere manier om nato strap te dragen

Thanks! Zometeen even proberen.

Netjes zo!

Wel vreemd dat hij geen horlogemerken anders dan Patek en Rolex uitscheldt in dit filmpje. Ziet er wel beter uit zo.

Gezien de jeuk die ik van Archie krijg prefereer ik de ‘down under’ manier :sunglasses:

Top!

Dank @Phil3

2 likes

het kan zo simpel zijn…

Helemaal niet verkeerd.

Markant dat Archie zo’n filmpje zou uploaden, gezien zijn smaak had ik wel verwacht dat NATO straps “shitter” status zouden hebben.

Ah mooi, dan rust het horloge ook meteen niet meer zo hoog op de pols.

Is een goede oplossing! Heb in de loop der jaren een aardig aantal Nato’s bij horloges gekregen & niets mee gedaan. Zo kan ik ze tenminste dragen. Maar wat ik wel af vraag, als je stoort aan de flap & het feit dat het horloge zo hoog op de pols ligt, waar koop je dan geen Perlon band? Alle problemen opgelost & traploos verstelbaar. Of is een Nato cool omdat Bond hem droeg & Perlon niet, omdat je opa die droeg? :wink:

2 likes

Ik krijg (nog steeds) geen warme gevoelens van die Jort Kelder-nato-bandjes… De spanband optie van @Flipperkast vond ik nog het beste.

1 like

Je kan natuurlijk ook een RAF nato gebruiken. Die is enkel.

1 like

Eén van de kenmerken van een NATO, is dat bij breuk van een pushpin, je horloge niet op straat klettert.
Dat is met deze draagwijze teniet gedaan.

helemaal niet als er 1 pushpin zou breken hing mijn horloge nog steeds aan mijn pols:


4 likes

Ah, verkeerd gekeken, my bad.

Wat goed zeg!! Heb t meteen op mn skx aangepast en zo kan ik m ook mn Speedy dragen!

Misschien toch nog maar eens één laatste keer een nato proberen dan…

1 like

İk draag mijn nato bijna altijd op deze manier.
Het voelt inderdaad beter en het is stijlvoller dan wanneer je dat 'hoopje teveel textiel" aan de zijkant hebt hangen

Echte bandjes kunnen tegen een stootje :wink:

Dank voor t delen! Net even geprobeerd en werkt top!
Niet meer de dikte van de dubbele flap on het horloge en de bulk onder je pols.

1 like

Werkt hier ook al top! :sunglasses:
Thanks voor de tip!!