Android 8 Chrome, 'cursor' werkt niet goed

Thuisbezorgd lijkt prima te werken inderdaad, maar meer die pop-up dingen zoals filteren op webwinkels oid.

1 like

Dus. Tijd voor een Franciskaner.

1 like

Zelfde link een keer refreshen (herladen) en hij doet het weer correct. Ik merk dat het gebeurt als ik snel door vele berichten heen scroll met de sidebar.

1 like

Niet als je een bericht aan het tikken bent. Dan werkt alleen afsluiten.

Vooral inderdaad in grote topics als wat draag ik e.d. lijkt het alsof de trigger voor waar je zit qua scrollen eerder komt dan dat het scrollen klaar is oid.

2 likes

Ik heb het ook. Mega irritant.

Ik heb het ook op Android 6.0 in combinatie met browser Brave.

Gelukkig bekijk ik serieuze webshizzle alleen op een ouwerwetse desktop compjoeter. U weet wel, zoā€™n zwart doosje met ventilator.

1 like

Ja dat scheelt een hoop ellende. Het vervelende aan dit euvel icm horlogeforum is dat de knoppen helemaal onderin het scherm staan, waardoor je niet eronder kan drukken.
Hier heeft iemand hetzelfde probleem, maar niet op hf: https://android.stackexchange.com/questions/78714/unexpected-touch-behavior-in-chrome

1 like

Dat is een bericht uit 2014, dit speelt sinds enkele maanden hier op HF.
Daarnaast klinkt het een beetje in de richting, maar is het niet hetzelfde.
Wat er hier bijv gebeurt is dat als je aan het antwoorden bent in een topic, je touch hoger geregistreerd wordt dan waar je vinger is. Ik type een dubbele punt voor smiley, probeer de dropdown voor ā€œmeerā€ te tikken en vervolgens registreert hij mn tik in de menubalk van de editor. Meer dan 1cm erboven.

Ik heb precies hetzelfde, maar zoals aangegeven heb ik dit bij meer sites die drop-down menus gebruiken. Vandaar mijn twijfel of het hf is of chrome, zeker omdat ik bij andere browsers het probleem niet heb. Op andere sites valt het minder op doordat je iets lager kunt drukken om toch het juiste vakje aan te tikken.
Heel recent is de link niet, maar vond het aardig overeenkomstig met mijn ervaring.

Heb hier met mijn nexus ook vaker wel dan niet last van

Zoiets? :wink: Warm hoor met dit weer.