Android: cannot load app

Las trouwens dat het inderdaad waarschijnlijk tussen / aan FF en Discourse ligt.
Een bug die FF vorig jaar al zou hebben opgelost :confused:

1 like

dat ze het na een jaar nog niks aan gedaan hebben of niet is gelukt te fixen is wel slecht voor zo’n software bedrijf. maja wellicht is de stap naar een ander browser nu makkelijker dan voorheen :sweat_smile:

1 like

Lol. Well erg ja.

Maar nee. Voor alleen het forum stap ik niet over naar een andere browser :yum:

1 like

Ik heb het met Chromemium (Chrome zonder al te veel Google prut)

Maar wacht even. Ik ben dus niet de enige met dit probleem op dit moment ?

Is wel even belangrijk voor het zoeken naar een oplossing :slight_smile:

1 like

Nee ik heb het ook. Veelvuldig. Gisteren en vandaag. Precies vervanging van de 502 error.

Op ipad met safari.
Op android met chrome.

1 like

Nou, ook even met Chrome geprobeerd op de PC.
Deed het 2 minuten en nu hetzelfde verhaaltje.
‘Cannot load app’

Grrrrr. Begint nu wel behoorlijk irritant te worden :face_with_symbols_over_mouth:
Snap hier werkelijk niks van.

laat ik nou hetzelfde zien op mijn macbook air en macbook pro…

Ook rommel. :joy:

wat moeten we dan nog? IBM mainframe?

1 like

Bijna goed. Linux.

1 like

Nope, ook op linux (ubuntu 18.10.0 met chromium en firefox) bestaat dit probleem in mijn ervaring, Alleen in “incognito modus” krijg ik de inhoud te zien inplaats van een “u bent offline” melding.

Met Chrome op Apple (MacOS 10.12.6) lukt het me ook (af en toe).

1 like

Wat bij mij (Ubuntu/Firefox) helpt, is de “s” van “https://” weghalen. De site laadt dan en je wordt direct weer naar https doorgestuurd, maar ik denk dat je dan in ieder geval één keer je sessie-cookie onbeveiligd over de lijn stuurt, dus verstandig of veilig is dat niet.

edit: ik heb even bij Mozilla gekeken - dit issue zou in Firefox 60.0 verholpen moeten zijn, maar dat is duidelijk niet het geval. Ik heb bij ze gemeld dat het probleem nog bestaat.

1 like

Ik geef het in ieder geval op.
Ik weet niet meer wat ik moet doen.
En het forum is voor mij nu helemaal onbruikbaar op de PC :cry:

Hier de afgelopen dagen ook om te janken geweest op mijn S10 met chrome…

Nou.
Vandaag ging het de hele dag goed ! :smiley:

Lang getwijfeld of ik het zou melden, want nu jinx ik het natuurlijk :grimacing: