Angelier: realisatie van mijn perfecte dresswatch

Het is je per definitie gegund!

1 like

Ik ga dit horloge serieus overwegen. Echt heel gaaf.

Kan je al een indicatie geven over de prijsstelling?

2 likes

Cijfers vind ik niet zo mooi, handopwinder is een no go maar voor dit exemplaar :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Als ik het geld over had, zonder twijfel.

1 like

Bijna alle offertes van de nieuwe fabrikanten zijn binnen.
Door de hint naar een hfle moet het natuurlijk wel binnen de daarbijbehorende prijsstelling gebeuren, anders had ik er beter niks over kunnen vermelden. :wink:

12 likes

Doorzetter :facepunch::muscle: Er vanuitgaande dat hij als HFLE gekozen gaat worden, Hoop ik dat het net het zetje geeft die je kan gebruiken naar een produceerbaar eigen merk.

2 likes

Zet t logo aub niet op de plaat…

2 likes

Op de achterdeksel maar dan wel aan de binnenkant :laughing:

4 likes

Of aan de binnekant van de lugs :rofl:, maar verwacht niet dat deze qua kostprijs een HFLE zal worden. Zo ja, opteer ik nu al voor nr. 59 :grin:

1 like

Beetje creatief denken.

21 likes

Wat bijzonder dat je oorspronkelijke, exclusieve project is omgeschaald naar een waarschijnlijke, toegankelijke HFLE - achtige optie. We spitsen onze oren.

4 likes

Is er al iets bekend over de HFLE 2025?

2 likes

Nee nog niet.
De specs voor de wijzers en wijzerplaten zijn aangepast en daarmee blijf ik bij dezelfde partijen in Zwitserland. Levertijd wijzers 3-4 maanden. Miyota uurwerken gaan via een distributeur in Duitsland. Levertijd is afhankelijk van de aantallen. Van een week tot enkele maanden.
Kastontwerp is ook aangepast en al een poosje klaar.
Partner gevonden in Azie. Levertijd ongeveer 3 maanden. Moet er dan wel 500 afnemen. Wat is de interesse voor een HFLE dresswatch? Max 50st? Blijven er +/- 450 kasten over voor een Kickstarter project oid.

En ze moeten een andere kleur/ finish krijgen dan het eerdere LJP model. Ik denk aan matte finish in zwart, crème, (donker)blauw, …?

11 likes

De reacties op jouw ontwerp zijn echt positief. Bij een redelijk betaalbare HFLE zou je toch behoorlijke animo mogen verwachten?

1 like

Groot enthousiasme vertaalt zich niet naar kopen zodra puntje bij paaltje komt.

11 likes

Geen idee. Er is nog niet eerder een dresser als hf limited geweest volgens mij.
Duiker, chrono, vlieger en tool is waar de interesse ligt. Waarbij de laatste Squale en de EMG de grootste oplage hadden van 99st. De Squale was de duurste en EMG de goedkoopste.

3 likes

Ik koop liever een LJP tzt.
Een HFLE loopt over het algemeen best goed. Ik heb het idee dat die van de laatste jaren behoorlijk verkocht zijn.

2 likes

De Pook diver had er 34, dacht ik.

1 like

De HFLE van 2020, Delft Watch Works van Holthinrichs, had een oplage van 62 stuks. En dat was toch meer een dresser dan een toolwatch. Dus wie weet en is de tijd rijp (weer) voor een dresser.

4 likes

Zijn ze inmiddels allemaal uitgeleverd?

:sweat_smile:

1 like