Ah leuk. De tijd vliegt voorbij.
Ik zie weer diverse social media posts over jouw horloge. Zijn er ontwikkelingen t.a.v. een verkoopstart, mogelijk in aangepaste vorm? Als ik de social media posts zie denk ik steeds weer dat jouw horloge eigenlijk bijzonderder is dan de Signature watch van Sero Watch Company. Alleen maakt Sero Watch Company veel meer gebruik van allerlei influencers die het horloge aanprijzen.
Ik ben meer dan een half jaar afwezig geweest op socials en het horlogeforum. Heb ik iets gemist? ![]()
Maar het klopt. Sinds een weekje ofzo weer wat plaatjes aan het schieten en af en toe iets posten op instagram. En ook enkele in het topic: wat dragen wij vandaag.
Dit doe ik omdat er inderdaad ontwikkelingen zijn van nieuwe modellen en het merk weer wat onder de aandacht breng voordat ik deze presenteer.
Of mijn horloge bijzonderder is dan een Sero? Dat is smaak en mag ieder voor zichzelf uitmaken. Gebruikmaken van influencers is natuurlijk slim. Ik ga er dan ook van uit dat straks @Bwatched @nielsrr @Rolopalooza en andere HF influencers een paar dagen willen shinen met een Angelier om de pols en wat leuke foto’s schieten. ![]()
Plaatje voor de sfeer.
Gooi maar op, een creatie van een mede HF-er geef ik graag wat ruimte op IG ![]()
Wie niet ![]()
Pfff
en waarom kwam die ook alweer niet van de grond?
Ach ja, veel verliefden, weinig kopers…
Nope ![]()
Leuk! Kun je al wat vertellen?
Van mij hoeft dat vergelijken ook niet nee. Sero had ook wel een heel leuk topic hier met leuke gesprekken over het horloge.
Ik denk wel dat zij in een voor het forum wat vriendelijkere prijsklasse zitten.
Meervoud? ![]()
Niet mee vergelijken…
Ik vind jouw origineel nog steeds heel mooi en respecteer de visie en passie om iets heel moois neer te zetten.
Automatisch uurwerk.
O.a een Tuxedo wijzerplaat.
Hittegeblauwde secondewijzer. Gebogen tip zoals de minutenwijzer.
Nog iets? Oh ja 700€
Succes
Het is je gegund en top dat je doorzet!
Wordt het een even numbers dial, of is dat nog geheim?
Ik ben benieuwd ![]()
Ik zou wel het een en ander willen laten zien en vertellen over de wijzerplaten, maatvoering, logo, etc. Maar ik had me voorgenomen om daar nog even mee te wachten.
Haha heel goed, steeds een stukje misschien, paar teaser fotootjes hier en daar?
Haha
Waar ik nog wel benieuwd naar ben is wat jullie mening is over een geschikt bandje. En dan vooral keuze van materiaal. Een mooi breedschubbig Louisiana krokodil is wel heel mooi, maar dat past prijstechnisch niet in het budget.
Dat hangt er ook van hoe het horloge eruitziet natuurlijk.
Wat heb je op die zwarte classique? Chèvre?
Hou ik wel van ivm de soepelheid.
Ik hou niet zo van embossed dingetjes.
Heb je hanenpootleer wel eens overwogen? Zelf geen ervaring mee, maar wel interessant gevonden
Bij LIC hebben ze dat.
En anders lamsleer, vond ik erg mooi en soepel met een fraaie nerf.
Of hoogwaardig kalfsleer als baranil of nappa…
Zo veel smaken, de keuze is reuze!
Je bouwt de spanning lekker op ![]()
Die Fluco suede en nubuck zijn inderdaad mooie banden. ![]()
LIC maakt ook mooie banden. Ik heb daar een saffiano band van. Vooralsnog waren ze weinig communicatief toen ik ze benaderde voor een serie custommade banden.
Ja goed he ![]()