Angelier: realisatie van mijn perfecte dresswatch

Vind alle centrale secondes mooi. Vooral de blauwe. Wanneer ga je voor productie?

1 like

Lekker hoor :yum:

1 like

Dankjewel. Blauw is idd geweldig. Maar ik vind ze allemaal mooi. Het is moeilijk kiezen als dat zou moeten.
De vraag: wanneer?.. heb ik nu op verschillende manieren voorbij zien komen wat ik volkomen begrijp.

Ik probeer hem nog te ontwijken. :grin:
Toch ga ik daar nu geen concreet antwoord op geven.

Er zijn vier kleuren beschikbaar. Prijs is 700 euro.

De 4 horloges heb ik nu pas enkele dagen klaar. En er is dus maar weinig beeldmateriaal en informatie online zichtbaar over deze serie.
Als het zover is zal ik de datum hier op HF heus aankondigen. Tussentijds ben ik beschikbaar om GTG bij te wonen. Dus tag @vierport als je denkt dat ik ergens met de horloges welkom ben als je ze wilt zien en passen.

De vorige keer dacht ik na de perfecte dresswatch voor mezelf te hebben gemaakt, dat ik na ongeveer 500 berichten op mijn website, de positieve reacties op forums en instagram, met als bonus een mooi artikel in Monochrome @RNooij wel even 100 stuks te kunnen verkopen.
Deze keer is de financiering lager. Sommige onderdelen heb ik al in grote aantallen, maar ik wil ze niet mondjesmaat moeten verkopen.
Promotie, merk opbouw is wat eerst nodig is om serieus mee te kunnen doen in deze markt.

Ik kan ondertussen wel meedingen met een HFLE als een soort van side hustle. Als dat voorstel zou winnen van brunmontagne zou er eind van het jaar geleverd kunnen worden. Een 25 jarige HF jubileum versie in zwart met goud ofzo. Maar dat is niet mijn eerste doel.

20 likes

Ja!

1 like

Er zal altijd een relatief klein aantal mensen op de bestelknop drukken bij nicheproducten zoals dit, gok ik

Ik denk dat het de kunst is om meer mensen (en de juiste) bekend te maken met het product, dan zijn er vanzelf genoeg serieus geïnteresseerden

Ik wens je alle succes man :smiley:

1 like

Hier sluit ik mij bij aan! Doe de zwarte maar.

1 like

Ik denk dat artikelen zoals op Monochrome geen bonus zijn maar een voorwaarde. De horloge gemeenschap in NL is te klein om het van mond op mond reclame of GTG’s te hebben. De Fratello’s, Monochrome’s etc hebben een oneindig groter bereik, maar dan moet je wel direct kunnen leveren. Kijk maar hoe het bijvoorbeeld met Kimawe Tokyo is gegaan: kleine batches van vijftig die als een speer uitverkopen.

5 likes

44 likes

Vet

1 like

ik was eerst! :grinning:

1 like

Jouw oorspronkelijke ontwerp met de kleine seconde vind ik het mooist.
Van de alternatieve Miyota variant met centrale seconde spreekt de tuxedo mij het meest aan.

1 like

Ik denk dat velen jouw gedachte delen over de variant met kleine seconde.

De Tuxedo vind ikzelf ook goed gelukt.

4 likes

Haha. :1st_place_medal:

1 like

44 likes

Prachtig :heart_eyes:

1 like

Echt een fenomenale plaat :pray:

1 like

Vandaag voor het eerst met focus stacking aan de slag gegaan. Met het behaalde resultaat voor een eerste keer ben ik al helemaal blij.

44 likes

wat is dat? wel een mooi plaatje zo👍

1 like

Zou je eens een directe vergelijkingsfoto willen maken in de komende periode; ik blijf maar twijfelen tussen zwart of blauw :grinning: Zwart staat denk ik op 60% kans nu door deze foto…

1 like

Meerdere foto’s van een onderwerp waar het focuspunt steeds iets verlegd is. Als je die foto’s dan samenvoegt tot 1 foto krijg je een erg scherpe foto.

3 likes