🔒 AP - helaas, nep

Echt fake

Helaas geen grapje. Voel me. En ben een beginner in horloges.

Maar Snap het idd. als het te goed is om waar te zijn …
Dank voor alle “waarschuwingen”. :wink:

3 likes

Sorry Iwan, maar een AP voor 50 euri en dan hier vragen of hij echt is…echt slecht!

1 like

Zonder gein dit had je ook zonder forum moeten weten met een beetje gezond verstand. Als iets 50 kost wat normaal begint bij +/- 10.000 dan kan je het toch wel nagaan :joy: voor 50 heb je waarschijnlijk nog niet 1 schroef van een AP.

Zo ziet een echte eruit.

5 likes

5k uitgeven aan een nepper😂
Dat is als 200 euro uitgeven aan een knappe ladyboy. Lijkt net echt maar toch een beetje net-niet-gevoel :sob:
(Heb ik van een vriend begrepen :rofl:)

6 likes

afbeelding

8 likes

Iwan… hoe durf je het hier te vragen…

2 likes

In tegenstelling tot jullie allemaal vind ik het wel een mooie hommage :star_struck:

Als typograaf zijnde heb ik hier wel wat op aan te merken. Broddelwerk voor het segment.

3 likes

Nauwelijjs beter dan de nepper inderdaad… …maar OK, in het algemeen - de TS is nu wel genoeg terecht verwezen. Het subforum is nou eenmaal voor dit soort vragen. :slightly_smiling_face:

5 likes

Ik weet niet wat ik triester vind. Een nepper kopen. Of 5k betalen voor een nepper😂

1 like

Deze man

Voor 50 euro en dan nog ergens de hoop hebben dat hij echt is. Man man man man man man man. Waar gaat het dan mis in je hoofd? Horloge is normaal 15-20k, nu eentje voor 50 euro, misschien wel echt? Really?!?
#bordvoorjekop

:joy:

1 like

lijken wel schroeven van de praxis.

Ach…, anderen vinden dat je een bord voor je kop hebt als je dure klokkies koopt die er allemaal hetzelfde uitzien. Voor ieder wat wils.

2 likes