AP Only (Deel 1)

Nog een paar mooie plaatjes op deze mooie dag.

12 likes

2.0 Ecoboost of 5.0 V8?

Edit: fantastisch mooie horloge btw…

2.0 Ecoboost bestaat niet, 2.3 Ecoboost wel😉

1 like

Je hebt helemaal gelijk, excuses. Was trouwens wel een dijk van een motor in bijvoorbeeld de Focus ST.

Inderdaad de 2.3 ecoboost! De kosten voor een V8 mustang zijn helaas niet meer te verantwoorden, namelijk 56k aan BPM . Voor dit budget rij ik ongeveer 5 jaar incl. alle onderhouds kosten. :face_with_symbols_over_mouth:

Wel een nieuw uitlaatsysteem en een performance update laten monteren bij aanschaf dus met 420pk is de ecoboost niet bepaald een trage auto geworden. Qua rijgedrag is een ecoboost ook veel lichtvoetiger en handelbaarder op hogere snelheden, Maar eerlijk is eerlijk, het geluid zal noooooit hetzelfde zijn…

6 likes

Helemaal mee eens, de v8 is echt zonde van het geld. Voor die belachelijke bpm koop je een hoop mooie horloges! Welke kleur is de auto?

Dankjewel vadertje staat met je BPM, slurptax, ikgunjougeenmooieautotax, boomknuffeltax en vergeet niet jemagjehoofdnietbovenhetmaaivelduistekentax…
zucht

Precies, hoe spijtig het ook is, maar dit gaat naar mijn inziens alle realiteit en de hele essentie voorbij. De Mustang is Race Red :red_car:.

Inderdaad een mooi bedrag voor horloges over, dus vandaar ook dit prachtige exemplaar gekocht!

1 like

En weer eens om de pols…

40 likes

Pracht exemplaar! :heart_eyes:

Sinds gisteren de jacht geopend voor een dames AP RO, maar helaas nog geen kunnen vinden. Natuurlijk wel wat andere mooie horloges, maar de voorkeur gaat uit naar een model als deze

Foto’s even van het net geleend :wink:

6 likes

En nog twee die blijkbaar niet mee kwamen met uploaden…

Dat rosegoud is erg fraai.
Met diamanten erop zou voor mij niet hoeven.

De bovenste optie die je laat zien is gaaf en dan in 37mm (15450)!

3 likes

Wat Remco zegt, vooral voor een vrouw die band erbij, geen leer :heart_eyes:

2 likes

Helemaal eens, dat is ook mijn statement! Maar het probleem is, dat ze deze nog niet heeft kunnen zien. Want ik ben overtuigd dat dit doorslaggevend zal zijn. Die band is een kunstwerk op zich, maar dat blijft lastig op foto’s…

Blijkbaar is er één enkel exemplaar bij S&C Rotterdam beschikbaar. Gisteren eerst naar Gassan Amsterdam geweest en daarna naar S&C Den Haag en Steltman. Kortom, binnenkort een keertje richting Rotterdam voor de AP en Utrecht voor een Breguet Marine, waar ze ook erg fan van is.

Paar foto’s van gisteren…

1 like

Schitterend! Lonk er al tijden naar. Is dit 39mm of 36mm?

1 like

Is de 15300st, 39mm bij 9mm hoog.
Uit 2009 en net terug deze zomer van full service.

Oeh…Dat is m…de 15300… blauwe plaat of zwart? Kan t niet goed zien op de foto…

1 like

Blauw, maar is afhankelijk van de lichtval grijsblauw of donkerblauw.

19 likes

Soms zie ik hier vakmanschap van restauraties waarbij ik mijn ogen haast niet kan geloven. In dit kader kwam ik een advertentie tegen en vroeg me af of dit horloge het waard zou zijn. Er van uitgaande dat dit exemplaar origineel is van binnen en slechts geserviced dient te worden, zou iemand dan een inschatting durven maken van de kosten?

Orginele Audemars Piguet 26284RO.OO.D002CR.01
€ 25.000,00

Gezien de strap volledig afgescheurd is aan beide kanten vraag ik me af of een service beurt volstaat … bezel schroef mist op 8uur, datumfont ziet er een beetje vreemd/klein uit maar dat kan aan de foto liggen.
Meneer had ook geen slechtere foto’s kunnen maken zeg… maar van de Scarface schilderijen die hij verkoopt lukt het wel blijkbaar… :thinking:
Zal waarschijnlijk nog wel een hoop aan mankeren en ik denk dat de grootste waardemindering het ontbreken van b/p is.
Serie# vragen of laten checken door een juwelier, maar al had ik dit bedrag zelf te besteden zou ik er in geen enkel geval m’n vingers aan willen branden…