AP Only (Deel 1)

Yep. Dat was wel erg snel.

Net zo’n succes als een AP bij @Henman😜

1 like

Die gebruikte de Duitsers in de oorlog ook als ze gepakt of dreigde gepakt te worden.

Zal wel nie veul koste

1 like

Denk het ook niet, want ze laten tegenwoordig gewoon de wijzerplaat weg. Scheelt weer in de kosten.

1 like

Die zullen ze toch ook wel in NL ergens hebben. Ik ga even wat op Google zoeken.

1 like

Weet Ramon het misschien?

Van Rolex weet hij het wel.

1 like

1.40mm is natuurlijk de breedte. Maar hoe zit het dan met de dikte ?

Dit ziet er toch wel erg lekker uit.

13 likes

Nu al een glaasje cognac?

1 like

Blauw is toch wel het mooist.

Ik ben een beetje alcoholist te worden in deze corona tijd :crazy_face:

11 likes

Heel mooi! :star_struck:

14 likes

Alles onder de 27k vliegt eruit. Pfff voor een stalen horloge. Als ik nog even wacht kan ik hem zo omruilen tegen een gouden rolex :wink:

Audemars Piguet Royal Oak (Submodel)
€ 26.900

2 likes

Ja, het zal in 2006 geweest zijn dat ik bij Martens in Maastricht een nieuwe Patek Nautilus 5711 in de hand had die ik mee mocht nemen voor € 16.000,-.
Dat was me toen teveel en gelukkig maar dat ik het niet gedaan heb, want nu vind ik de AP Royal Oak veel mooier.

3 likes

Zeer zeker veel en veel mooier. Ik heb niks met patek en zal er ook nooit 1 kopen. Lopen al die criminelen mee rond :joy:

Vind wel echt dat de prijzen wel heel hard omhoog gaan. Vond list al behoorlijk.

1 like

Goede grap :wink:

Ik ben aardig rustig. Heb dit jaar de batman en een YM gehad tussendoor. Maar de DD en DJ heb ik nog steeds. In mei de DD alweer 2jaar. AP is nog steeds twijfel geval. Maar ik zal hem ook niet zomaar weg doen.

Oh ja ook nog een gmt gehad en een breitling :see_no_evil:

3 likes

17 likes

Dit is toch echt wel te groot… onderste is titanium. Wel lekker licht.

4 likes