Damn, zwarte plaat is echt tof.
Veel toffer dan blauw bij AP
Owjee… en die 6 weken zijn nog maar net begonnen
Maar een nieuwe lijkt mij niet. Zag hier @JanHendrik er 1 passen zonder bescherming. Of was het niet bij de AD ?
Echt heel erg gaaf.
Maar als ik de keuze zou hebben tussen blauw en zwart dan kies je denk automatisch voor blauw omdat deze al bijna helemaal niet te krijgen is.
Maar de blauwe is ook wel erg gaaf.
Ach met geen van die 2 loop je mee voor schut
Nog even een blauwe dan tussen al dat zwarte geweld.
Zoom even in op de cilcelvormige lijnen in de “Grande Tapisserie”
Absoluut zwart
Blauw maar in een andere horloge
Mhhh
Toch maar niet, doe maar een ander horloge
On topic: oh nee ik heb geen AP , sorry voor de non AP foto’s
Nog meer werk het er weer op te plakken toen je hem niet nam.
Niemand als je het geld hebt
Ik vind het jammer dat de nieuwe modellen zo groot worden qua dial / dunne bezel verhouding
Dan zie ik toch echt liever de verhoudingen van de 37/39mm zoals die van Eichi hierboven
Thanks! En mee eens, uiteraard. Anders had ik deze niet gekocht. 14990. Heerlijk horloge, met zijn 36mm…
Grail! Vet man
Als ik die kon bestellen dan had ik die ook zeker genomen.
Maar ik denk wel dat we zeker bij de grotere horloges gaan blijven. Mensen worden groter en steviger.
Na bijna een week zonder DD gisteren weer om gedaan. Ik moets echt wennen aan de 40mm. Dacht man man wat klein die DD.
Voor nu dus weer even de 41mm AP
Tijd voor een Sky.
In de tijd dat de eerste APRO uit kwam begin ‘70 werd deze Jumbo genoemd. Toen was 39mm echt heel fors vergeleken met de destijds gangbare 34mm modellen.
Misschien dat ze hem daarom weer tikkie groter hebben gemaakt, om het Jumbo effect te handhaven.