AP Only (Deel 1)

Alleen na 18 te bewonderen

1 like

18+? :thinking::grinning:

1 like

Of je moet de zoon van lil kleine zijn :wink:

1 like

Hopelijk nog wel voor de aflevering op waterdichtheid gecontroleerd. :joy:

1 like

Inmiddels vind ik die schroefjes ook gaaf! :heart_eyes:

1 like

dat moet je helemaal niet willen zijn :nauseated_face:

1 like

Tja die kleine kan er niks aan doen.

1 like

Wordt het de rose AP dan :ok_hand:

1 like

nee daar heb je gelijk in :wink:

Ik gun iedereen alles en het beste. Maar ik zou dit nooit zo doen in het openbaar. Ik weet dat het hier op het forum normaal is om foto’s te delen van je horloges. Maar als ze mij in het gewone leven vragen wat ze kosten krijgen ze geen antwoord.

2 likes

Er is veel te veel moois. Maar tegen wie zeg ik dat? :grinning:

Idd. Dacht vandaag even om de AP weg te doen voor de blauwe sky. Doen we toch maar niet. Mischien de datejust :crazy_face:

2 likes

In het normale leven kijkt er geen hond naar. :grin:

nee zeker weten vind alleen die jorik een over het paard getild misselijk mannetje
en terecht gaat toch ook niemand wat aan

1 like

Die heeft een andere doelgroep.

Ik denk dat mensen nu in deze tijd wel wat meer aan het kijken zijn naar horloges. Mijn achter buurman en tegenover buren begonnen over mij DD :flushed:

1 like

Da’s wel bijzonder. Toch maar geen Rosegouden dan?

Denk erom dat zo’n blauwe Sky ook knalt hoor. Meer dan je DD of de DJ.

Ach, schijt aan ook, toch?

denk ook dat het komt door alle commotie over rolex in de kranten van overvallen en die jongen wat dood geschoten is etc…
helaas dat het zover gekomen is dat je niet meer normaal met een horloge over straat kan

1 like

Hier in de achterhoek is er geen boer die er op let.
Maar als we weer naar Amsterdam mogen doe ik wel wat anders om.

2 likes

Dat heeft er zeker mee te maken. Ze hadden het gezien aan de band. Alle 2 willen ze nog een x een rolex kopen als de zaken weer goed gaan. 1 werkt in de horeca en de andere heeft een uitzendbureau. Slechte tijden nu. Heel jammer voor ze.

De AP knalt het hardst

Jep.

2 likes