In het echt een beetje richting paars. Zo gaaf!
Ben benieuwd, ga het nu ook in de gaten houden
Heb de blauwe plaat recent voor het eerst in het “echt” gezien en was onder de indruk vd kleur . Verschillende kleuren afhankelijk van de lichtinval👌
Dit is een speciale plaat. Het is een “Fondation”
Die kregen een eigen kleur wijzerplaat.
Niet om de gewone blauwe plaat af te zeiken natuurlijk, die is ook heel nice!
Aha, wist ik niet! Weer wat wijzer geworden hier, desalniettemin hele gave wijzerplaat
Thanks! Ben er echt zo onwijs blij mee. Dit is echt een “once in a lifetime” find.
Haha, idd één van deze drie!!
Deze week
Ik heb er zin in!!!
Alleen al om die reden koop ik er nooit 'n horloge.
Maar gelukkig doen ze het er rete goed op, want de drop was in 1 uur verkocht zag ik.
Mooi nieuws! Ben benieuwd Henk
Koffie weer op en nu gas erop
Ik krijg de AP maar moeilijk van mijn pols. Even voorlopig dragen om te kijken of ik rolex ga missen. Zo niet dan eruit.
Ik ben nu ook wel over het punt heen dat ik schijt heb als er wat beschadigingen op de AP komen. En die komen er.
Merk dat het bij die van mij nu in de winter heel erg meevalt. Draag hem dan vrijwel continu onder m’n mauw. Verwacht dat het in de zomer losgaat… tik je makkelijk ergens tegenaan, lekker langs wat knopjes op je broek etc.
Dan maar lekker een keer strak laten trekken icm een service na X jaar.
Het hoort er nu eenmaal bij. Om de pols is toch meer genieten als in de kluis.
Mooi werk
Ziet er goed uit toch?
Zo wil ik die wel. Mooi ding!
Mijn pa had zelf een draaibankje vroeger en deed het gewoon “effe” zelf met zijn gouden Omega Constellation. Het zwart uit de letters op de bezel inmiddels geheel verwijderd en nu in bezit van onze dochter.
Wat een kunst!
Vanaf minuut 7:00 vind de zijkanten van de bezel niet echt mooi strak… lijken zelfs rond.
Ik zou het ook alleen door AP zelf laten doen.