AP Only (Deel 1)

Helaas voorbij, sinds 1 januari alles weer 19 ipv 16%.

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, ziet er super uit! :tada:

1 like

Mooi hoor. Een plaatje. Zou ik niet durven dragen met autorijden… teveel afleiding.

1 like

Ja het blauw heeft echt veel andere kleuren als de lichtinval veranderd… Heb dat ook met zwarte dial; soms diep zwart en soms meer grijs…

Lekker wakker worden he met een AP om Henk! Een Ap om in de morgen is een dag zonder zorgen : )
(behalve dat er makkelijk krasjes op komen , maar soit :stuck_out_tongue_winking_eye: )

2 likes

Vandaag even geen AP foto van mij.
Het was gisteren een drukke dag voor haar en ze slaapt nu heerlijk in haar doosje. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Dan doe ik er een uit de oude doos

8 likes

Ze vonden zelf ook dat het twee voor twaalf was, en toen hebben ze een nieuw model uitgebracht, de 11:59. Wel mooi, maar ook kostbaar. Dan is een royal oak toch iconischer voor een vergelijkbaar budget.

1 like

Gefeliciteerd Henk! In het blauw is hij toch het mooist. Wat een knaller zo!

1 like

15 likes
5 likes

23 likes

Mooiste kleur dial imo

1 like

14 likes

Eerste zondag met de NA!
Manman, wat is dat ding fotogeniek! :heart_eyes:

32 likes

Blijft toch wel echt top qua afwerking…

29 likes

Gefeliciteerd @Henk!! Ik kom niet zo vaak in het AP topic dus ik had het even gemist…

Mooie merken in de collectie hoor, Chopard, AP en natuurlijk Rolex.

1 like

Dankjewel! :smiley:

1 like

Was een vrij bijzonder proces. Kon hem bestellen nav een fabrieksbezoek op uitnodiging. Uiteindelijk na een jaar geleverd.

Edit; werd dus niet geleverd door een dealer…

3 likes

Daar kan rolex dan toch niet aan tippen. Maar een rolex zit wel wat comfortabeler

1 like

Ja mee eens. Dan weet je meteen waarom een staal exemplaar zoveel duurder is dan een Rolex in staal.

2 likes