AP Only (Deel 1)

39 mm is top! Qua maat en ook (nog) relatief goed te betalen. @Lucky-Luke , en heeft een schroefkroon dus gewoon. lekker mee zwemmen (of glijbanen mee af ; )

3 likes

Aaiii dit is wel heel erg mooi zeg :heart_eyes:

Is die van jou full set ?

Ja full set althans ( D&P / Extract). Wel een vd laatste series uitgeleverd voordat de 15300st eruit ging :v:t2:

1 like

Heel mooi model. Ik wil altijd wel de full set hebben. En dus de originele papieren. Maar die zijn moeilijk te vinden. Vaak zie je aan de laatste cijver dat er een andere plaat in gezet is.

1 like

Ja klopt , voordeel bij AP (en Patek vlgs mij ook) dat je ook een “Certificat d’Origine” kan opvragen ( kost wel €1 k geloof ik) , weet je zeker wanneer en waar het horloge geleverd en in welke configuratie, dus dan heb je alles compleet. Iets wat bij bijv Rolex niet kan, en ik dan ook liever geen R koop zonder de kaart/papieren… Wil het ook zo compleet mogelijk hebben haha🤪

1 like

Net te laat… :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob:

2 likes

Het is denk de dikste royal oak. Maar 1cm is alsnog erg dun.

8 likes

Bij van Wonderen staat een soortgelijke.
35mm

1 like

Wat mooi :ok_hand:

11 likes

Mooier denk ik dan die van AVW. Zeker de maat.

1 like

Ik zou er erg onrustig van worden. En slecht afleesbaar

Ik ben ook niet van de skeletons.
Net of er geen geld meer was voor een mooie wijzerplaat.
Glaasje aan de achterkant vind ik wel leuk.

1 like

Hier krijg je ook geen jeuk van :slight_smile:

Wel andere jeuk :joy:

2 likes

Hele dag zitten plannen en rekenen met dit klote weer. Ben er helemaal :crazy_face: van.

13 likes

Niet de goedkoopste. Mischien wel interessant voor mij. Wel weer stukje kleiner. :grimacing:

Audemars Piguet Royal Oak Selfwinding
€ 34.950

1 like

Wel een oudje…

2008 kan wel.

Of deze. Alleen wel ver weg.

Audemars Piguet Royal Oak Selfwinding
€ 31.000

1 like

Wel leuk weekendje Monaco.