AP Only (Deel 1)

Zeer zeker.
Ik heb ze bij vanwonderen alle 2 irl gezien. Toen toch voor de 41mm gekozen. Maar meteen 39mm zou ik ook geen moeite hebben.

Op de foto’s lijken ze soms groter dan irl.

5 likes

Dat klopt. En het is maar net wat je gewend bent. In het Rolex topic zijn er mannen met berenpolsen die toch de 36mm verkiezen.
Ik houd wat meer van iets groter en ben dat met de Sky natuurlijk ook gewend.
De AP valt wel denk ik 1 a 2 mm groter dan vergelijkbare Rolex kasten.

1 like

Als je niet kunt wachten…

Meteen de hoogst geprijsde 15450ST.OO.1256ST.02 op Chrono24.

ja dat is inderdaad voor jou de beste keuze Henk imho ! Jij hebt ook stevige polsen haha

1 like

Deze is prima bij jou ook Henry , maar wat je zegt de 39mm is ook in mijn ogen zeer goed in verhouding

Als.er een 39 komt dan zeker de 15300. Deze verkies ik boven de 15202.
Vind een seconde wijzer en schroef kroon wel heel erg belangrijk.

Die van jou zou ik zo om slingeren. Enige minpunt is de witte datum. Maar dat is te overzien en personeel.

1 like

Sinds er een schakel uit is is ie niet meer van de pols geweest.

5 likes

Als ik hier nu eens een blauwe van zou kunnen maken of inruilen op een 15400 blauw.

En de DD ipv :point_down:
Dan denk ik dat we een mooi duo hebben.

3 likes

15300st zou ik ook zeker verkiezen boven de 15202st.
Bovendien als je dan echt klassiek wil moet je de 5402st nemen.

Alleen zeer moeilijk te vinden in topconditie full set. @Fabian1 is het gelukt. Mooi hoor!

Heel mooi! :ok_hand:

Betekend bij mij wel originele boekjes en niet extract of origin.

Maar ik meende ergens gelezen te hebben dat waneer je 1k uitgeeft wel weer origineel boekje met refnr kunt krijgen.

Of klopt dit niet ???

Ik dacht dat AP dit vraagt voor een extract…

Dacht ik € 250,00

Wat is het verschil?

Voor de volledigheid dan ook meteen de service prijzen maar.

1 like

Origineel horen er 2 boekjes bij te zitten.1 met garantie en refnr en 1 met gebruiksaanwijzing.

extract of origin is een uitdraai en geen boekje

CERTIFICATE OF AUTHENTICATION // 1’000.-

Maar wat is dit dan meer? Ja, 750 meer (duh). Toch ook geen boekjes?

Kijk hier missen we 1 boekje. Deze zou ik wel.kopen. belangrijkste boekje zit erbij met refnr. Gebruiksaanwijzings boekje kan ik wel aankomen.

2 likes

Verschil tussen extract of Origine en Certificate of Origine weet ik ook niet precies, volgens mij wordt met de duurdere optie het horloge ook intern bekeken en is dit gelijk aan de “originele” boekjes… Ik heb idd alles behalve dat boekje (wel Extract) , normaal wil ik het zo compleet mogelijk hebben maar het Extract waar alles op staat ( jaar / kleur wijzerplaat etc) icm met een inspectie bij de AD was voor mij voldoende ! Zo heb je iig in mijn ogen alles compleet en gecheckt☺️

2 likes

Zat daar toen nog geen garantiekaart op creditcardformaat bij?

Ik heb ook 2 boekjes en een creditcardmodel garantiekaart.
(moest AP bellen voor ik ze gevonden had. :man_facepalming:)