AP Only (Deel 1)

5 likes

vind ze heel mooi maar echt niet fijn dragen zijn top zwaar

Soms roept iets meteen een bepaald beeld bij je op. :roll_eyes:

5 likes

11 likes

Mooi mooi

6 likes

Ben benieuwd wat een losse lederen band van een 15500or gaat kosten. Denk rond de 2k ?

Als ik de rechtse koop met een losse lederen band van de linkse kan ik wat wisselen.
Hmmm

8 likes

Het prijsverschil tussen deze twee is ongeveer een 15500st.
Dat wisselt makkelijker, heb je geen schroevendraaier voor nodig. :grinning:

2 likes

Maar die heb ik nu toch liggen :crazy_face:

1 like

Ah, oke. Ja, anders ook zo zonde he? Moet toch gebruikt worden. :joy:

1 like

8 likes

Stofvrij lukt niet.

15 likes

Blijft mooi hoor die blauwe plaat Henk! Stofvrij zal ie niet blijven, maar krasvrij ook niet ben ik bang :grimacing:

Of valt het nog mee met de krasjes, bij mij komen ze er dagelijks bij als ik de AP draag en doe niets geks m.i.

1 like

Ach, krassen komen overal op. Normaal zie je het ook haast niet.

Je hoort vaker dat de AP’s gevoelig zijn voor krassen. Krassen ze gemakkelijker of vallen krassen meer op? En als ze gemakkelijker krassen dan gemiddeld, hoe komt dat dan? Ander staal?

1 like

Ze vallen sneller op ivm de bijzondere afwerking. En deze hebben geen keramische of aluminium inlay waar je het vaakst tegen dingen aanstoot

2 likes

Klopt inderdaad wat Ryan zegt; de finish is echt anders maar gevoelig. En idd geen hard materiaal wat de case beschermt… Maar als ik bijvoorbeeld iets uit mijn jaszak haal en de AP langs de (kunststof) rits komt heb je een beschadiging, ben oprecht heel zuinig met mijn horloge(s) maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt , en heb aardig wat verschillende merken gehad/gedragen. Desalniettemin ; wel het mooiste horloge voor mij tot nu toe en we leren met de krasgevoeligheid leven :slight_smile:

3 likes

Ondanks dat ik voor een op lijst sta en graag en zou willen, is dit voor mij wel dingetje. Als ik niet eens wat uit m’n zak kan halen…

1 like

Ja misschien is het met de nieuwere modellen anders ,maar de 15300st is wel kwetsbaar. Had ik ook voor aanschaf wel gelezen en wil ook niet “klagen” maar wel iets om wellicht rekening mee te houden :stuck_out_tongue_winking_eye: Nogmaals, de AP Royal Oak is verder echt top !

1 like

Nope.

Draag hem al weken dag en nacht.

Hier hetzelfde.

Maar zonder flits zie je er zogoed als niks van :grinning:

9 likes

Ik maak gelukkig nooit foto’s met flits.