AP Only (Deel 1)

Mooi hoor @Henk. Ik voel jaloerse gevoelens opkomen. Snel ff wat anders gaan doen

1 like

Vlees vast klaar gemaakt. Straks even de bge opstoken :wink:

8 likes

Ik denk het wel.
En dan hebben wij nu de nieuwe 39mm alvast te pakken. :upside_down_face:

1 like

@Lucky-Luke
https://www.instagram.com/reel/CLub8cgBW8c/?igshid=1ar65yxu83fj6

Echt wat voor jou :star_struck:

2 likes

Geen seconde wijzer en je kunt er niet mee zwemmen zonder dat je waterschade krijgt.

Dus echt niks voor mij.
Ik wil een blauwe 15400 :wink:

1 like

Vind hem wel erg mooi :drooling_face:

Super gaaf.
Maar dan zou ik voor de rose 15500 gaan.

1 like

Kijk, speciaal voor Porsche rijders.

En je hoeft onderweg niet eens te tanken, want het is in België. :grinning:

En voor minder geld dan die kleine niet-zwemmer uitvoering zonder secondenwijzer. :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Gaaf.
Maar z’n aquanaut bevalt beter denk ik :eyes:

2 weken geleden nog 51.5k. En de eigenaar is geen belg. Ik koop zoiets niet particulier. 2k meer en ik heb een nieuwe rose 15500

1 like

Ik doe het wel met deze

4 likes

Wat wil een mens nog meer

5 likes

Een blauwe?

4 likes

Nee. De zwarte/Antraciete is dit.

Ik ben wel opzoek naar een blauwe 15400 in hele mooie staat.

1 like

Was ook meer een antwoord op jouw vraag: ‘wat wil een mens nog meer?’

2 likes

Haha. Nu valt het kwartje.

Een blauwe is welkom. Maar valt niet mee om een een mooie te vinden. In Zweden ligt er 1.
Te ver weg. En ik ga nog maar met 1 man in zee

1 like

:joy:

:thinking::grinning_face_with_smiling_eyes:

Deze ziet er heel wijs uit.

Corona regels toch :crazy_face:

1 handelaar nog maar waar ik zaken mee zal doen. Denk dat ik geen naam hoef te noemen maar zal het toch doen. @Crownguard

Eerlijkheid en afspraken nakomen is bij vele ver te zoeken. En rotzooi kopen kan ik overal. Geen zin in.

Geduld bij het vinden van een blauwe AP is de oplossing.
En ik zit niet zonder dus ik wacht wel.

5 likes

Hoi Allemaal, ik ben sinds een paar dagen lid hier omdat ik horloges eigenlijk wel leuk vind. Gisteren werd deze AP verkocht op een online veiling voor ruim 16000 eu, zonder doos en zonder certificaat. Horloge zag er op de foto puntgaaf uit. Ik heb het gevoel dat het om een handelaar gaat. Iemand enige suggestie? Ben wel benieuwd voor welke prijs deze AP dan de winkel in gaat.

[18 karaat rozegouden en rubber heren polshorloge Audemars Piquet, model Royal Oak Offshore, modelnummer: 25940Ok.00.D002CA.01, vervaardigingsdatum: 2007, voorzien van een rubber band met enkele vouwsluiting.]

Just Curious, groet, Kees