AP Only (Deel 1)

Helemaal mee eens. En wat @Henk zegt ik heb ook een Datejust die ik draag en nergens naar kijk. Dat kan praktisch met iedere Rolex.
Met AP ook, maar is dan vrij snel een “gedragen” horloge. Afijn ieder zijn ding.
Rolex heeft het nu eenmaal heel héél erg goed voor elkaar… blijft m’n verslaving nummer 1.

2 likes

En het een sluit het ander niet uit😃

2 likes

Deze is ook wel erg lekker.

4 likes

Persoonlijk vind ik dat je daar wel de pols voor moet hebben. Is bij mij allemaal veel te lomp. Op deze foto ook te groot want je zit de band niet eens.

2 likes

En de man voor moet zijn.

Hij kan ze hebben!

afbeelding

Één keer ontmoet en gesproken.
Zeer sympathieke vent!

6 likes

Hier ook hoor. DD blijft gaaf.
Lijken zowel koperen wijzers

Supermooi dat blauw.

Ik ook.maar…

Geen probleem meer. Dan maar krassen. Want.

Grapjas :crazy_face:
Paar brilletjes eruit en klaar :joy:

Is ook weer zo.

8 likes

Op leer is ie geweldig mooi. Mooie voor in de plaats van de DD ?

2 likes

Weerspiegeling van de BGG. :sunglasses:

1 like

2
Elke wijzer 1 :joy:

1 like

Ja en nee. Qua afwisseling is wat je nu hebt leuker

1 like

Wil eigelijk de blauwe 15400. Ik kan nationale mijn zwarte AP wegdoen voor de.blaiwe 15400. Maar dan moet ik 10k bijleggen op een ouder model en 5 jaar oud iod. Nu garantie en alles nieuw. Dus dat gaan we denk maar niet doen.

Dat denk ik dus ook.

2 likes

Stukje geschiedenis.

3 likes

Beetje bbq-en

7 likes

10 likes

Moet een beetje bij je postuur passen inderdaad. Ik heb alleen echt helemaal niks met die rubber banden, zou hem toch liever op een stalen band zien.

1 like

Hoe bizar, deze foto.
Lijkt wel of het horloge er in geshopt is.
Is natuurlijk niet zo, ik weet dat je deze klatsert in de collectie hebt, maar op deze foto is het een heel apart gezicht!

2 likes

Plaatjes voor de sfeer!


Wat een prachtig horloge…

6 likes

Haha was even een snelle foto vanmiddag , maar zeker geen photoshop :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee, I know, maar de foto is gewoon heel maf. Je Royal Oak knalt er zo uit in verhouding tot de rest, lijkt wel bijna een shop actie.
Oftewel, vette foto!

1 like

Heel mooi en speciaal deze met de “ Fondation” dial😍

1 like