AP Only (Deel 1)

Heel mooi :heart_eyes:. Was de AP weg voor sevice ?

1 like

Nee, die slaapt vaak in de externe kluis.
Extra leuk om er daarna weer van te genieten.

2 likes

Verstandig en leuk idd om m dan weer te wisselen. Blijft een mooi gevoel die AP (weer) om de pols😉

1 like

Mooi ding hoor :+1::fire:

1 like

https://www.instagram.com/p/B9Zy0otHzVA/?igshid=14ds7sam8v9oi

Toch vind ik de TT ook erg fraai

1 like
4 likes

Wow :ok_hand:

1 like

Ziet er mooi uit bij een ander. Witte plaat is wel top

1 like

Wat is dit voor raar topic jongens? Ik moest bijna 300 berichten terug scrollen voordat ik één heel klein fotootje van @Garfield zag die iets anders liet zien dan een APRO. Het voelt hier als een hip-hop conventie: Niks dan APRO’s voor zover het oog reikt, met een incidentele Rollie thrown in.

Heeft er nog iemand een fatsoenlijke AP, ergens? Neem nu dit, dit zou leuk zijn om eens te zien:

Of een vintage Jump Hour uit de jaren 30:

Of een simpele einzeiger, de Millenary Frosted gold:

Kom op jongens, even wat anders dan de zoveelste APRO. Audemars is een complicatie-bouwer van oorsprong. Minute repeaters, anyone? Iemand?

8 likes

:joy:

:upside_down_face: :crazy_face:

Ik hou van simpel. Ik ben ook een simpele :wink:

4 likes

En zo wordt een merk wat, onder die naam, sinds 1881 actief is tot één model uit 1972 gereduceerd. :thinking: Ik vraag me oprecht af wat de nazaten van Audemars en Piguet daar eigenlijk van denken. Ik weet dat de familie Stern achter Patek nog wat weerstand biedt tegen die reductie.

Ze zijn de enigen niet, he? Junghans, in een totaal ander prijssegment, is ook al jaren gereduceerd tot de Max Bill, en zo zijn er velen. Bon, het is maar een bespiegeling.

3 likes

Crying all the way to the bank natuurlijk :grin:

4 likes

unnamed

Ze maken ook petten hoor :smile:

3 likes

Speciaal voor jou, @Fate_Amenable_To_Change, nog even de foto’s van @Klekke erbij gezocht. Een heel bijzonder exemplaar geremasterd uit 1940. Deze vermoed ik kan jouw waardering wel wegdragen?

En @Klekke, ik moest idd bijna 2000 posts terugscrollen, dus wat nieuwe (betere…) foto’s zijn hier van harte welkom.

4 likes

Jazeker wel! Dank!

1 like

Sja. Blijf toch de RO t leukst vinden. Hip (hopper) als ik ben

12 likes

Dat is ook het enige model wat echt heel tof is.
Vind die dikke duikers ook wel leuk maar erg groot voor de mietjespols :slight_smile:
Ga na de lockdown keer bij Pijnenburg lang om een serieuze kans te maken op de lijst. En dan zien we wel.

3 likes

Voor welke ga je proberen ?

1 like

De meest kansloze omdat dat de enige is die mooi past om mijn pols :see_no_evil:
Mag in zwart of blauw

41mm past toch prima

1 like