AP Only (Deel 1)

WOW wat een heerlijke combi, gefeliciteerd met de nieuwkomer

1 like

Gefeliciteerd!

Op leer is toch minder. De band maakt dit horloge toch vooral bijzonder. Ben benieuwd naar de foto’s straks.

Gefeliciteerd man :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Van harte @Lucky-Luke! Heel gaaf, spammen maar die foto’s!

Echt bizar hoe mooi, ben normaal ook geen groot fan van leren banden maar ik heb deze ook ooit in het echt mogen zien en was toch wel heel erg mooi. Gefeliciteerd!

1 like

Sommige dingen moet je live zien. Ik heb er zelfs aan gedacht om alleen maar de combi leer te kopen. Maar toch maar erbij gekocht.

Ikke ook.

:ok_hand:

Gaan we doen.

Nu heb ik pas echt het wow gevoel. Ik ga nu de DD meteoriet niet afkraken. Was echt geweldig horloge. Maar miste toch wel de echte wow.

Ben bang dat straks de stalen overbodig wordt. Dan ga ik er wel weer een rolex bijkopen.
Ik heb er al min 1 in gedachte, kan Ramon van crownguard die voor mijn gaan zoeken/regelen. AD gaat hem niet worden kwa rolex.

Even geduld nog voor dit :point_down:

19 likes

Schitterend! Echt heel mooi!

1 like

Ik wilde m’n Rolexen al opofferen voor Henman z’n mindere god. De stalen AP. Maar Henman haalt z’n neus op voor die pauper-lexjes die om mijn pols bungelen :stuck_out_tongue:

3 likes

Haha kletser :joy:
Een sub en een datejust kan wel. Zeker de datejust. Maar dan moeten er nog wat euro’s bij :wink:

Stalen Ap is als een dolle gestegen. Forumspirit doe ik niet aan mee. Dan wacht je maar op sinterklaas :joy:

4 likes

Hehe, ik ga wachten tot pijnenburg hapt

1 like

:joy:

Waarom ? 1 grijs kopen. Als pijnenburg er 1 heeft verkoop je die andere weer. En die je grijs heb gekocht is over 10jaar het dubbele waard. Dus win win :wink:

2 likes

Wat een knaller @Lucky-Luke. Geniet ervan. Niet te dicht bij de Egg he met dat leren bandje.

2 likes

Zo dat is een dikke :grin:

Snel die gouden band erop!

1 like

16 likes

Haha, “gedeeltelijk nog in de stickers”. :grinning:

2 likes

Nooit meer allergie :white_check_mark:

1 like

Dat heb je heel goed.

Van de stalen nog steeds af en toe last van. Is nu opgelost

1 like

Zijn ze 5k meer waard toch? :joy:

2 likes

Heel mooi in het Rose goud, maar imho zeker beter op de gouden band !

1 like

Is ook gaaf

16 likes