AP Only (Deel 1)

Nu het in principe onmogelijk is geworden om een Royal Oak tegen list te bemachtigen, is mijn oog gevallen op de VC overseas.
Die kan je onder list krijgen.

Ben ik helemaal gek geworden? Of is dit zo gek nog niet?!

22 likes

Het is best een mooi horloge, maar als je een AP wilt, dan wil je een AP.
Ik zou nooit voor second best gaan.
Dan maar niet is dan mijn gedachte.

3 likes

Op die foto geweldig maar in werkelijkheid viel hij mij tegen. Het blauw is echt een stomp op je neus en ik vond de afwerking wel een beetje onderdoen voor een RO, al is hier niet iedereen het daarmee eens.

1 like

Zucht. Dit wil ik allemaal niet horen, jongens

2 likes

Ga dan gewoon zelf even kijken als de tijd rijp is, niemand kan je toch vertellen wat jij vindt.

1 like

Top. Maar blauw ga je niet onder list krijgen. Staat nu een nieuwe zwarte op Chrono voor 20. In Nederland. En laat je niks wijsmaken over tweede keus. Beter uurwerk, mooiere afwerking. Band iig beter dan de nautilus en wellicht net onder de royal oak. 3 banden. Op Rolex Forums lees je goede verhalen van mensen die ook de andere twee bezitten dus neem het niet van mij aan. Ik heb alleen de Overseas. Let wel: 17cm polsomvang absoluut minimum want hij valt niet klein.

3 likes

Ik zou gaan voor de 2300v. Die is 37mm. En heeft kleine seconde op 9 uur. Op chrono voor 15.850 Euro. Een 15450 heb je voor 28K

2 likes

Waar zie je die voor die prijs binnen de EU? Ik zie 18 in Duitsland met blauwe plaat.

Ik ben ook tot deze conclusie gekomen. Het gaat eventjes duren vermoed ik, maar ik wil gewoon een Royal Oak.

2 likes

Omgedraaid met typen :weary:

€18525,-

Vind er geen Cut aan

3 likes

Geeft toch niet. Is niet voor iedereen en dat is precies de charme.

1 like

Helemaal mee eens.

15 likes

Officiële prijs voor de 5711 is nauwelijks verhoogd sinds 2014…de grijze market daarentegen is gekkenwerk.

Wat weet jij ervan, met je zielloze horloge

1 like

Die is van 22k naar 29k gegaan geloof ik.

Blij dat ik er vast 1 heb

16 likes

Mooi

7 likes

afbeelding

1 like

8 likes