AP Only (Deel 1)

Echt prachtig!

1 like

:sunglasses:

21 likes

Hij staat je goed!

1 like

Ik heb daar dus ook last van, maar nooit gedacht dat dit door het horloge kwam, met dank aan jouw informatie hier ben ik er achter dat het echt door de AP komt. Als ik die heb gedragen heb ik altijd een paar dagen last van de pols.

1 like

Is mooi klote. En we zijn niet de enige. Maar wel heel weinig mensen hebben er maar last van.
Paar x mailcontact gehad met AP. Niks aan te doen.

Vorige week had ik het weer heel erg.
Nu weer om de pols zolang het weer goed gaat. Binnekort heb ik de gouden. Opgelost :sunglasses:

2 likes

Tis of de duivel ermee speelt. Zit bericht te typen en krijg meteen weer jeuk.

1 like

Doe ns wat meer foto’s!!!:smiley:

1 like

Maar is dat specifiek bij AP of ook bij andere stalen horloges? Als dat zo is, komt dat dan door een bepaalde mix van metalen die AP gebruikt of zo?

1 like

Ligt gewoon aan de mening van het metaal en onze steeds kwetsbaar wordende huid :innocent:

2 likes

Zeker, maar zonder jouw berichten was ik er niet achter gekomen dat het bij de AP vandaan kwam, ook wel bijzonder; mijn horloge is van een heel ander materiaal gemaakt.

Ik moet misschien ook maar eens over full gold na gaan denken :wink:

#RolexDayDate

Geen idee, mijn horloge is gemaakt van Tantaal/Tantalum, een heel ander materiaal dan waar de RO’s van worden gemaakt.

2 likes

Breiting is ook een ramp voor mij. Gebruiken hetzelfde L316 staal.
Maar soms gaar het ook een hele tijd goed. Weerstand dingetje denk ik.

Is de oplossing :sunglasses:

2 likes

Echt mooi met die grijze plaat :ok_hand:

1 like

Daarom :joy:

1 like

:hatching_chick:

9 likes

8 likes

Dag Iedereen,

Iemand ervaring met Belgische dealers om een 41mm RO te bestellen. Als dit al gaat? Enig idee van wachttijden?

Dank en fijn Pasen!

Succes. Hoop het voor je. Anders heb ik nog wel een zwarte :stuck_out_tongue_winking_eye:

Snif snif

Bijna een emmertje vol!

1 like

Gaat denk niet makelijk worden. Maar de aanhouder wint.

De 41mm 15500 is wel echt heel mooi en voelt degelijk aan

12 likes

Bij voorkeur de blauwe of de witte :slight_smile: grijs is mss te monotoon.