Misschien kun je hier je service prijs tussen vinden:
Dank. Het gaat me niet om de prijzen maar om een AP rapport van verrichtte werkzaamheden, maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog gespannen…
Dat snap ik, maar hier kun je ook de verrichte werkzaamheden nazoeken die bij een bepaalde service horen. Maar jij wil blijkbaar gewoon specifiek weten of er onderdelen zijn vervangen of niet.
Hoe comfortabel zijn de 36mm modellen van de RO? bij Awco staat een fraaie gouden variant, maar hoe draagt zoiets in verhouding tot een 40mm sub bv?
Ik vind ze heerlijk dragen!
En in mijn beleving draagt het ook groter dan 36mm, zeker in geelgoud. Het enige kleine minpuntje is dat je de pasvorm van de band minder makkelijk precies zoals je het wilt te krijgen is, omdat je alleen maar hele schakels kunt verwijderen.
Er zijn wel anderhalve schakels te bestellen bij AP, als ze nog op voorraad zijn, maar je hebt uiteraard geen micro adjust of glidelock zoals op een moderne sub. (Voor mijn stalen 36mm met GF band waren zowel hele als anderhalve schakels op voorraad gelukkig)
Jaa ! Vind het wel tof hoor met die groene dial (&gele wijzer) Maar kom dan ook uit Den Haag he:grimacing:, on topic denk dat ik de blauwe dial uiteindelijk wel mooier vind maar dit is ook geslaagd
Vind je die fraai? Dat is echt een gruwelijk slechte. Bezel “weg”, boutjes beschadigd, kast totaal rond, alle scherpte weg, schakels idem.
Ik zal niet vaak vanuit een foto oordelen maar bij deze heb je 100% gelijk.
ik had em niet aandachtig bekeken / vergeleken. Zit ook niet zo op de APs, dus ging mij in eerste instantie om de maatvoering. Maar thanks voor de input!
Instapmodel zonder wijzerplaat en datum.
Ik vind de band eigenlijk het mooiste en meest kenmerkende aan dit model
Maar als ik dat niet zou weten dan staat het nog niet eens zo slecht
Mooi hoor, ook die Cartier ringen😉
Best gaaf, vooral in zomer. Kan ik zomaar een rubbertje scoren dan? Kostda?
Late reactie… maar wat zegt Gassan daar dan over? Ik meen me te herinneren dat AP benelux een ‘‘eigen’’ service atelier heeft en dat het horloge niet terug naar Le Brassus gaat.
Gassan zegt dat het zo ‘hoort’. Beetje vaag allemaal, zeker als je net €1036 hebt afgetikt…
Heb AP een diverse mails gestuurd maar daar krijg ik überhaupt geen reactie. Tja
Geen idee, kwam op Insta voorbij.
Mooi zomers horloge. Heel tof dat AP logo verwerkt in die sluiting.
685 Dollar.