AP Only (Deel 1)

Ok

16 likes

En bedankt he, snel afspreken maar. Wil dat wanstaltige apparaat wel live zien :face_vomiting:

2 likes

#metoo :grinning:

2 likes

Denk half HF wel. Wat een horloge zeg. Nog even sparen :money_mouth_face:

2 likes

Zou zelf niet zoveel goud om durven, maar vind het absoluut een prachtig horloge (op de gouden band, niet op leer).

En niet teveel mee lopen tutten zo te zien, maar gelijk boven de barbecue! :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:t2:

1 like

Nog een paar leuke foto’s

24 likes

Gaaf dat je hem om hebt gehad :+1:

1 like

Ik vond het minder aanvoelen dan ik had verwacht. Wel erg mooie techniek en een mega prijs. Blij dat ik hem in het echt heb kunnen betasten

2 likes

Supergaaf spul man! Schitterend om in echt te beleven.

1 like

Aan de polsen van deze man te zien zou ik zeggen, de stuurbekrachtiging van die Porsche werkt te goed!
Is dat zo, @lasteraar?

16 likes

Ik zeg niks :smirk:

2 likes

Vind de grijze AP Royal Oak de mooiste.
Da marvel ding is niet mijn ding.

Hoe vond je de code 11:59 ?

1 like

Even fotootje

16 likes

Snap ik. Het is echt gemaakt voor een non-traditionele groep horlogeliefhebbers met veeeeel geld.

Tja, het zag er leuk uit maar ik werd er niet extreem warm van. Het voelde niet echt als een AP en kon van een elk willekeurig merk zijn voor mijn gevoel.

1 like

Ook niet mijn ding. Dan echt liever een rolex.

1 like

Het is een dresswatch… eerlijke vergelijking met Rolex is dan een Cellini. Ik kan die code 11.59 wel waarderen als je hem afzet tegen bijv een Lange… fraai ontwerp wat wel echt vernieuwend is.

@Lucky-Luke gefeliciteerd met de rose! Erg mooi… eindelijk iemand die er gewoon schijt aan heeft en hem gewoon koopt :sunglasses::v:t2:

1 like

Heel mooi Henri…

1 like

Manman. Heerlijk!

1 like

Ik vind m gaaf hoor. Maar te groot. Wat is de diameter?

Ja dat ook want hij is 41mm en is van alles niks. Geen sport horloge, geen klassiek horloge door de aparte vormen geen dresswatch door het formaat en dikte.

1 like