AP Only (Deel 1)

Ah ja. Ik heb zelf de band ook verkleind. Maar die schroefjes aan de kast een paar keer per jaar eruit en er weer in… nee. Daar wordt alles niet mooier van. Nou zijn die schroefjes wel klein, mss een paar reserve erbij halen dan. En een topset schroevendraaiers…

2 likes

Is echt geen probleem.

Ze zitten nu ook heel los. Daar speciaal om gevraagd.
Gisteren ook nog zelf een schakel eruit gehaald.
Wel met de juiste schroevendraaier natuurlijk.

5 likes

Je bent nu de HF SuperMario Eindbaas met dit horloge😉

2 likes

Prachtige AP. Nooit meer wegdoen :+1::sunglasses:

1 like

Yep, het is een schandalig, wanstaltig, over de top, jaloersmakend, niet te stuiten tof ding

Hou op met me, maar hou vooral op met telkens dat ding in mijn ogen te steken

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Bah :face_vomiting:

2 likes

Ok

16 likes

En bedankt he, snel afspreken maar. Wil dat wanstaltige apparaat wel live zien :face_vomiting:

2 likes

#metoo :grinning:

2 likes

Denk half HF wel. Wat een horloge zeg. Nog even sparen :money_mouth_face:

2 likes

Zou zelf niet zoveel goud om durven, maar vind het absoluut een prachtig horloge (op de gouden band, niet op leer).

En niet teveel mee lopen tutten zo te zien, maar gelijk boven de barbecue! :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:t2:

1 like

Nog een paar leuke foto’s

24 likes

Gaaf dat je hem om hebt gehad :+1:

1 like

Ik vond het minder aanvoelen dan ik had verwacht. Wel erg mooie techniek en een mega prijs. Blij dat ik hem in het echt heb kunnen betasten

2 likes

Supergaaf spul man! Schitterend om in echt te beleven.

1 like

Aan de polsen van deze man te zien zou ik zeggen, de stuurbekrachtiging van die Porsche werkt te goed!
Is dat zo, @lasteraar?

16 likes

Ik zeg niks :smirk:

2 likes

Vind de grijze AP Royal Oak de mooiste.
Da marvel ding is niet mijn ding.

Hoe vond je de code 11:59 ?

1 like

Even fotootje

16 likes

Snap ik. Het is echt gemaakt voor een non-traditionele groep horlogeliefhebbers met veeeeel geld.

Tja, het zag er leuk uit maar ik werd er niet extreem warm van. Het voelde niet echt als een AP en kon van een elk willekeurig merk zijn voor mijn gevoel.

1 like

Ook niet mijn ding. Dan echt liever een rolex.

1 like