Weet het. Heel mooi
Ik wil wel full set.
Hij wordt vanzelf vintage. En bij vintage horloges zit er ook vaak (maximaal) een certificaat plus servicebewijs bij en geen originele papieren. Mij maakt het dus minder uit.
Ja wij ook
Lekker houden die AP
Ziet er mooi uit
39mm mét secondewijzer! Hoe geweldig is dat!?
En datum quick-set, dat heeft de 15202 niet dacht ik
Gaat zo wel redelijk snel. Voor mij geen probleem.
Schat dat de grijze handelaar 2k pakt… de eerste eigenaar heeft z’n zakken dan al gevuld.
Ach, bij een 5711 vragen handelaren 30-40k boven list. En de 15202 is naar mijn mening veel mooier.
Nou als ik toch een ap mocht kopen dan maar deze een echte clasic er zijn al zoveeeeel oaks in omloop.
Serieus?
Ben je hem al zat?
Jep
Wil er het liefst een DD bij
Aah, zie dat mijn timing goed is. Binnen 2 minuten een advertentie is wel heel knap
Succes met de verkoop. Denk dat er weinig gegadigden zijn, maar denk dat dat meer met het budget van iedereen te maken heeft. Het is een heel tof ding!
@Lucky-Luke @Henk Scheelt weer wat tov die van Wonderen.
https://www.perusiawatches.it/watches/audemars-piguet-royal-oak-15300-black-dial-box-paper-2011
Deze in zwart is dan weer betaalbaar voor 22.300
In Italië is het meestal goedkoper. Snap daar niks van. 15202 veel te veel boven list. Ga ik zeker niet doen. De 15300 is wel interessant. Maar Italië ga ik niet doen. Of misschien @willemC en @HanDavinci sturen. Die gaan wel vaker samen naar italie
Als jij alle onkosten vergoed gaan Han en ik wel
@HanDavinci kunnen we nu wel dat VIP arrangement in die stripclub doen! NICEE!
Je stuurt helemaal niemand Bennie, ik ben je hond niet.
Hier zeg ik dan weer geen nee tegen. Heyaaaa
Dan ga ik toch ook mee
Haha
Jij wil echt wel naar een striptent gestuurd worden.
Zie je daar kwijlend als een Deense dog naar de dames kijken
Nee, bevalt nog steeds