Hehe wtf…
Dude , why
Ach, je weet niet hoe dik haar tetten zijn natuurlijk
Hahah grappig man, als je vriendin even een duizend euro schakeltje weg gooit
Ik had die schakel toen nog specifiek erbij besteld voordat ik hem aan je verkocht haha!
zo wat rond aan het kijken, wat mij opvalt is dat er erg veel APRO met service te koop staan.
Ook van een paar jaar oud
Zouden er veel problemen mee zijn of door AP opnieuw laten polijsten voor de verkoop.
Misschien is de markt wat verzadigd aan het raken. De afgeleefde worden niet meer verkocht zoals vroeger, en je moet nu een frisse servicebeurt aan kunnen bieden om nog verkocht te kunnen worden?
dat lijkt mij verre van.
Vraag is enorm hoog bij AP, maar een x houd het wel op met de prijzen die ze vragen.
We hebben het over de 2ehands markt hier toch? Die zie ik als iets anders dan nieuw. De markt voor nieuwe is gereguleerd door het maar in beperkte aantallen aanleveren van exemplaren door de fabriek. Op de 2ehands markt kun je kopen wat je wilt, als je maar voldoende geld meebrengt. Die werkt anders dan de markt voor nieuw.
Jazeker, anders is service niet nodig.
Ben een beetje aan het rondkijken voor een 15400 zwart met de originele papieren.
Maar ben wel een beetje huiverig
Rechts, betere verhoudingen…
Eens, maar nieuw is ook fijn
Is op laatste moment niet doorgegaan jammergenoeg.
Dus weer zoekende
Volgouden rotor zorgt wel eens voor problemen volgens mij. Is het alleen de 15400 die je ziet? Of welke aps zie je met service
Vooral de 15400. Maar dat uurwerk zit toch ook in de 15300 ?
Of nie
En weet je zeker dat het een full service is van AP? Je kon vroegah binnen twee jaar je AP laten keuren voor een derde jaar garantie.
Lever je het horloge in en gaat hij naar de importeur of Zwitserland. Dan is hij bij de horlogemaker geweest en krijg je daar een bewijsje van. Misschien te enthousiast aangeprezen als full service?
Hmm
Zou ook een rede kunnen zijn. Vind die gebruikte wel een beetje een wazige wereld
Ja als je meerdere keren per week bezopen boven een bbq hangt dan wordt je wereld wel wazig
Hoe zie jij dat ?
5min geleden weer de fik erin gegooid