Ben benieuwd
Staat bijzonder goed.
Zal dan uitgaande van deze foto de 34 kiezen ipv de 37.
Iemand die weet of er ook halve schakels te krijgen zijn voor de 15500.
Dit is ook echt mijn favoriete horloge zou er graag 1 willen hebben ooit
Ik vond deze voor de #26300.
En hier iets over een 1,5 link voor de 15400;
Dan moeten ze er voor de 15500 toch ook zijn zou je denken?
Zou zomaar kunnen dat de 15400 en 15500 exact dezelfde band hebben.
Maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat die van de 15500 iets dikker zou zijn.
Ik ga nu een mail sturen naar de AD
Sta na wat pogingen eindelijk op een lijst bij de AD voor een 15500, maar vrees dat het best lang gaat duren (1.5-2 jaar). Wat nog wel meevalt tov een PP, maar alsnog best lang :(. Hoop op een wonder…
Welke AD ?
mooi zo. Welke kleur ?
Maar bijna 2 jaar is wel overdreven.
S&C. Wel na veel praten en interesse tonen etc. Gaf aan dat het gewoon erg lastig is, maar goed, eens zien waar het toe leidt.
Vind 2 jaar ook wel overdreven ja…
ik denk bij S&C nergens heen, die kunnen ze echt zo goed als niet aankomen. Ik weet niet hoe hun relatie met de leverancier is, maar denk niet zo goed als bijvoorbeeld met pijnenburg
Daar heb je in Brabant het meeste kans
Gok ik
komt de mijne ook vandaan
Hey allemaal, interessante “hot or not” wat betreft de AP 15202 op Fratello watches website.
Op een gegeven moment wordt er iets geopperd over de CEO en de mensen achter AP en hoe negatief dat eigenlijk is voor het horloge huis. Heb ik iets gemist, waar gaat dat specifiek over?
Of House of Pertijs
Die zijn er alleen in 1,5 schakel.
Die zijn er alleen in 1,5 schakel.
Waarom is dit eigenlijk? Ik vind de uurwerken van AP altijd erg klein ogen.
Hmm. Ik vind sommige AP’s mooi maar als ik dan de achterkant bekijk doet het mij denken aan TW Steel die kleine quartz uurwerken hebben in grote bakken van horloges haha.
Zou het echt schokdemping zijn of gewoon luiheid? Ik geef toe dat ik mij niet veel heb verdiept ik AP.