Ik begin wel beetje n beeld te krijgen van AP bezitters
zou ie zn bmw M pakket ruilen voor n tesla ook?
Dit lijkt mij wel wat voor de zonnige dagen.
En dan deze voor de donkere dagen.
Als ik deze zou hebben zou het kind in mij zeggen. Mama ik hoef nooit meer wat voor mijn verjaardag als ik dit nu krijg…
Dat ik hier niet eerder aan gedacht heb!!
Ga t meteen proberen straks!
Die chrono is mooi
AP soda zonder suiker
Vind die sodalite echt heel tof! Als die hier beschikbaar zou zijn, zou ik m willen zien! Top!
Nou, laat ns zien die Seiko’s waar ze je aan doen denken dan!
Om een of andere reden is deze AP nooit goed geland. Ik denk dat AP door de jaren heen te veel op de Royal Oak gefocust is geweest. Te eenzijdig dus. Dat zagen ze zelf vermoedelijk ook wel, waarna onder stoom en kokend water de Code 11.59 werd gelanceerd. Ik heb er nog nooit een gezien, hij zal toch wel bestaan? Maar kennelijk dus nog zeldzamer dan de Royal Oak. Toch vind ik de Code 11.59 niet lelijk. Alleen de maar 2 bar waterdichtheid is toch wel wat weinig voor een sportieve dresswatch.
Hij is niet lelijk maar, afgezien van de perpetual calendar, ook niet umwerfend mooi. Op de time only breekt de datum ook de symmetrie. En helemaal eens met je dat AP veel te lang alleen geteerd heeft op de RO. One trick pony wordt vaak gezegd en niet onterecht. Ik ben benieuwd of de enige Code van het forum een blijver is.
dat kan je vergeten @lasteraar veranderd vlugger van horloge dan je met je ogen kan knipperen
,zou die ook zovaak van vrouw wisselen
Ik heb verslaafd aan wisselen.
Blijft deze lang? Vast niet. Maar dat ligt meer aan mij dan aan het horloge
Plaatje voor de sfeer
Plug 1.