AP Only (Deel 2)

Om mijn pols. 1 dan

2 likes

Mijn AP 15500 verblijft ononderbroken in een box op het ogenblik. Dat betekent niet dat ik niet immens blij en gelukkig ben met het horloge. Zal ze ook nooit verkopen. Ben ook zeker dat er een tijd aankomt waar ik ze weer aan de pols wil. Maar nu gaat het niet:

3 likes

Mooi hoor, die Blancpain, maar zou me zeker niet weerhouden om de RO te dragen. Zeker niet!!

17 likes

Iemand nog ergens een mooie 15202 te koop gezien?

Ja genoeg, kijk maar op chrono

14 likes

Waargebeurd verhaal, vanochtend op de dagbehandeling van een niet nader te noemen ziekenhuis.

Een verpleger M/V vraagt aan een patiënt: ‘Wilt u het infuus in uw linker- of rechterarm?’

Patiënt antwoordt: ‘Doe maar rechts’

Verpleger: ‘Kunt u uw horloge af doen’ (patiënt droeg horloge inderdaad rechts :face_with_raised_eyebrow:)

Patiënt: ‘Doe toch maar links’ :joy:

Op dit moment bekroop mij uiteraard een sterke drang om richting arm van de patiënt te kijken. Een mooie Royal Oak!

11 likes

10 likes

Begint steeds schappelijker te worden. Ik ben toevallig in Japan in april…. who knows :smile:

6 likes

Gek dat horloges in die hoek altijd zoveel goedkoper zijn dan in de EU

2 likes

Ja het is niet alleen AP maar echt alle horloges. En vaak nog in veel betere staat ook. :ok_hand:

1 like

11 likes

Ja maar dit is het dames model joh. 37mm

Vind ik (M) persoonlijk de mooiste maat. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor de meeste anderen. :wink:

4 likes

Hier een hele mooie… Helaas niet te koop :joy:

14 likes

Jammer :disappointed:

1 like

Ook niet te koop :nerd_face:

8 likes

Is de DJ weer weg? Vind t een mooie AP btw!!

1 like

Ja en bij dit model is het helemaal extreem. In Europa is de goedkoopste 10k duurder!

Misschien dat de Greys in Azië wat realistischer zijn of minder reserves hebben of iets dergelijks? Het is in ieder geval wel duidelijk dat de Europese Chrono24 dealers nog in het verleden leven.

Ik heb ook een 36mm Datejust, lekker subtiel die dames modellen :smile:

12 likes