AP Only (Deel 2)

Dit is nog groter dan Rolex die Bucherer koopt!

1 like

Mochten ze bellen… dan sla ik even over. Afschuwelijk ding zo. Wat een dial al niet kan doen en verpesten zeg :weary:

Tja…

6 likes

Ik hou er niet van om merken te bashen. Maar de RO met deze plaat is toch wel heel erg. Het toppunt van afgrijselijkheid.

2 likes

Wist dat je met die zou komen. Die vergelijking maakte ik zelf ook meteen. Maar die stenen DD vind ik toch echt een ander verhaal.

Ach… misschien is het een kwestie van wennen :grimacing:

Het is minimalistic design voor een klein publiek. Allemaal kleine oplages. Ik kies ook voor een normale hoor. Maar vind nieuwe dingen altijd wel leuk om te zien

2 likes

Niet iedereen hoeft ook alle modellen of experimenten mooi te vinden. Ik zou het in ieder geval dragen als ik de kans zou krijgen

3 likes

AP is gewoon ruk

Ik moest lachen om de reacties onderaan het artikel. Die slaan de spijker wel op zijn kop.

2 likes

Leuk inderdaad dat men het heeft over ‘birlliant design’

Dat de wijzerplaat niet aanslaat, ach dan kies je een andere toch 🤷🏻

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Dat komt omdat jouw vrouw natuurlijk die staalgouden AP al draagt. Zou een mooi setje zijn dan samen :smiling_face_with_three_hearts:

Heb het niet over de TT

Die is overigens al verkocht voor 1 mlj dollar,
was 1 van 1

Ik zou de gouden chrono of de gouden beast gewoon dragen

Maar 90k respectievelijk 111k is iets te gortig

1 like

Blijft prachtig

1 like

Ach ja, smaken verschillen en veranderen ook met de tijd. :slightly_smiling_face:

35 likes

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

:rofl: :rofl:

1 like

Maar echt he! :joy::joy::joy:

1 like

geweldig :joy: :joy:

1 like

Fantastisch die interviews van AP. :clap: Lekker ongecompliceerd en gewoon heel veel info.

1 like