AP Only (Deel 2)

Deze kost geen 30k waarschijnlijk

6 likes

Jong gebruikte niet uiteraard maar een nieuwe daarentegen wel

1 like

Dat zit er dik in :joy:

1 like

Mooie is dat ie onder het oog en om de pols van talloze liefhebber- en kenners is geweest bij diverse grotere meetings.

Tot zover de expertise.

3 likes

Ik denk dat de realiteit gewoon is met die replica’s dat het enorm lastig is als je ze niet ‘back to back’ kan vergelijken met the real thing. Zelf geen enkele AP expertise in huis trouwens 🥹

1 like

Snap ik ziet er niet echt gezond uit :grimacing:

1 like

Voor een ‘echte’ dubbel en dwars waard

Één van de tofste duikers :ok_hand:

Maar als je het niet leuk vind sla je gewoon over toch 🤷🏻

7 likes

De strepen tussen de indexen geven sowieso weg dat het niet klopt. De eerste en de laatste strepen zitten wel erg dicht tegen de indexen aan

De twee schakels die endlinks en band verbinden zien er ook echt ongezond heftig uit, te grote opening

2 likes

Eens hoor! Maar het helpt wel als je ze zo onder elkaar ziet. Dit was sowieso mijn eerste ervaring met een offshore dus ik had ook letterlijk geen idee. Net als vele anderen met mij😂

3 likes

Begrijpelijk :facepunch:

Zodra je live de AP diver zou zien en even zou omslingeren ga je daar niet meer in trappen kan ik je zeggen. Is gewoon een subliem apparaat :ok_hand:

2 likes

Deze is echt slecht. Als je een echte hebt gehad zelf, spot je deze meteen. Dit is geen superclone oid

1 like

Wat een foto’s…

3 likes

Het zal helpen maar je gaat er ook gewoon niet van uit dat iemand het lef heeft om zoiets mee te nemen naar een gtg. Ik denk dat je tijdens gtg’s wellicht wat minder kritisch kijkt dan bij een aankoop. Helemaal als het om iemand gaat die door het leven ging als een ‘elite collector’ en bevriend was met alles en iedereen in de horlogewereld. Het komt dan niet eens in je op dat er replica’s op tafel zouden kunnen liggen.

3 likes

Hij had wel kloten!

3 likes

Nee, maar de volgende keer wel! Dat wordt een gezellige bijeenkomst. Nu snap ik wel waarom Ralph V bij Berend uit de buurt bleef met zijn UV loep.

Ook nep.

1 like

Er komt geen volgende keer voor hem😂
Zou die ook niet durven denk ik.

1 like

Nee, die komt niet meer op de lijst, hooguit een zwarte lijst.

Zou wel erg dom zijn in ieder geval.

Klopt gewoon helemaal wat je zegt. Je bent dan off guard he. Had er wel bij willen zijn, was leuk geweest.

1 like

Dan nog is adhv het uurwerk echt wel makkelijk te zien of het een replica betreft bij een horloge met een glazen achterkant. Maar goed er zullen ook wel genoeg mensen bij een GTG zijn die helemaal niet zo in de calibers geinteresseerd zijn en daardoor ook niet weten waar ze op moeten letten (en er daardoor ook niet op letten).

was dat die ralph die hier ook op het forum zat,met die horloges zonder krasjes etc???