AP Only (Deel 2)

Oh maar dat is ook niet de bedoeling hoor, tis ook niet heftig of zo. Ik weet dat hij er zuinig op is en zou lullig zijn als de AD dat niet is.

Kan ook zijn dat het een veegje of gewoon stof is 🤷🏻

Hoe dan ook het is een machtig mooi ding, de mooiste AP wat mij betreft :ok_hand:

3 likes

Het

Er al.

Pijnenburg gaat er heel voorzichtig mee om.

En ben er idd erg zuinig op. Maar krasvrij ga je een AP niet houden.
Dit is ook maar een haarlijntje. Het is maar net van welke kant je het bekijkt.

:+1:
Heel mooi

Een witgouden had ik ook nog wel willen hebben. Maar die prijzen slaan echt helemaal nergens op pfff.

Staal wordt gewoon niks voor mij. Erg jammer.
Deze week zelfs uitslag van de datejust gehad :sob:
Mischien wat met het warme weer te maken. Ligt nu iid geval ver weg.

1 like

Ik heb er met warm weer ook meer last van, de AP wordt nu niet meer gedragen met dit weer in ieder geval. Al blijf ik het frappant vinden dat ik er last van heb, het is niet eens een stalen kast. Tantaal/Tantalum it is.

1 like

Sommige samenstellingen is voor de gevoelige man al een drama.
Als ik geen uitslag had gehad vd stalen had ik waarschijnlijk nooit de rose gouden gekocht. Ik zie het nu maar als positief :grin:

Voor nu.op de gouden band en met de herft/winter op de lederen band. Want dat vind ik net zo mooi.
Warm weer en leer werkt voor geen meter.

1 like

Van deze kant zie je niks :wink:

Mischien een schuurspons kopen. Of slecht plan ? :see_no_evil:

9 likes

:face_with_raised_eyebrow:

Yep

2 likes

Die jij hebt is master :ok_hand:, mooier/ toffer gaat het niet worden :+1:

2 likes

pfff wat een ding is het ook :star_struck:

1 like

Rosé is mooier!

1 like

Wie o wie wil hem.
Wat doen deze list ?

https://amsterdamvintagewatches.com/shop/audemars-piguet-quantieme-perpetuel-code-11-59-26394or/

2 likes

1 like

Bij de ro is het andersom

Yep. Op deze geeft AD je vast wel een leuke “Preisnachlass”.

Te drukke wijzerplaat.

Deze is wel leuk. Maar die wil ik ook niet.

3 likes

Ik vind dat Perpetual op de 11.59 wel beter passen dan op de RO. Juist die sterrenhemel is wel gaaf! Die zou mij wel passen, maar de RO toch nog wel stuk mooier.

2 likes

Uit betrouwbare bronnen weet ik dat velen daar zo over denken. Het gevolg is dat deze daarom alleen in boutieks worden verkocht. Dealers wilden deze simpelweg niet inkopen (is mij verteld). Ik vind hem leuk, maar zou hem ook niet kopen.

2 likes

Kun je nagaan waarvoor avw deze heeft ingekocht. Bloedbad. En niet geheel onterecht.

Aan de kleding, sigaren, drank, eten etc zullen ze er maar max 500 aan verdienen toch :see_no_evil:

Denk 8k

2 likes

Is deze boutique only?

2 likes

Screenshot 2021-06-03 at 15.25.31

2 likes