AP Only (Deel 2)

41mm voor mij maar heb ik een klein pols. :sweat_smile:

1 like

Hoe lang heb je er op moeten wachten? Mooi ding! Is hij niet te groot? Ik heb zelf ook niet zo’n grote pols namelijk :smiley:

Van harte!

Ging best snel! Je was er gelijk met mij ongeveer. Goede twee maanden gewacht dus!

Geniet ervan!

2 likes

Hoe gaat dat in zijn werk tegenwoordig? Kun je een afspraak maken bij het nieuwe AP house? En dan je voorkeur aangeven?

Ja hoor. Misschien weten zij heb ik al de code. Dus is makkelijker voor de headoffice om goedkeuring te geven.

P.S.: Alles horloge (dames en heren) moet eerst worden goedgekeurd door het headoffice.

Is het head office iets Europees? Of Wereldwijd?

Ik den het is wereldwijd. AP zorgt er echt voor dat er geen reseller is ><

Wat een verhalen hier allemaal

afbeelding

6 likes

Mooi man
Ap is top

1 like

Ja de hype is weg hé

Toch @551er ?

1 like

SA vertelde me dat veel mensen in het vierde kwartaal binnenkomen en het wish list registreren. Ik denk de hype is nog daar, maar het is nog muilijk te krijgen.

1 like

Mooi! Iedereen aan de AP! Zijn er al kortingspercentages bekend?

1 like

Heerlijk! Genieten! Veel plezier ermee!

Ik heb er ook zin in in

1 like

Als AP eigenaar kom ik hier graag om naar mooie foto’s te kijken en hier en daar iets leerrijks te lezen.
Het is hier nu al dagen ‘huilen met de pet op’!

Zou het mogelijk zijn om het terug voor iedereen fijn te maken en niet constant ‘inside jokes’ te poneren waar nagenoeg niemand wat aan heeft.
Veel dank!! :+1:

@Manusiakutu , super mooi, proficiat met je 2de AP!

En een foto , dat moet :grinning:

14 likes

Wacht ook met smart!

Hoop ergens volgend jaar :clinking_glasses:

1 like

http://www.messinkwatches.com/site/product/zwETs0-FTZS0P-NS5Way_g/audermars-piquet-code-1159.html

Staat er nog één te koop hier. Is denk ik niet dezelfde als op de foto want deze staat geadverteerd als ‘unworn’.

3 likes

Volledig eens.

1 like

Haha zou je denken hé!

1 like

16 likes