Is ceramisch, dus weegt heel weinig. Lichter dan staal!
Nee, totaal niet. De zwarte draagt gek genoeg wel groter dan de “gewone” blauwe.
Topper dit! Draag je m ook wel eens op zwart? Of alleen groen?
Vind dit wel echt een topper hoor. Zo’n blok staal, maar ook zo verfijnd Die rosé gouden details
Damn wat was / is ie mooi maar heb m toch weg gedaan… Briljant mooi horloge maar ik vond de waarde om de pols toch steeds lastiger te verdedigen naar mezelf toe. Weet t , misschien gek maar het voelde op een gegeven moment niet meer OK. Wil m ook probleemloos om kunnen doen en merkte dat ik te voorzichtig ermee ging doen, wat ergens normaal is maar toch ook voor een drempel zorgde.

Geen medelijden hoor . Er ligt een - totaal andere , maar ook wel een soort broertje van deze AP - in Zwitserland voor service en een spa’tje en als die terug is (hoop binnen 2 wkn ) ben ik hier weer, met foto’s ook natuurlijk !
Ik kijk geregeld naar de config, een van de mooiste ooit dit! Dat je die weggedaan hebt!
Ja eens is super! Maar ik was het horloge gewoon niet comfortabel genoeg aan t dragen, vandaar…
Goeie moment verkocht? Wat die prijzen zakken nog steeds…
nee helaas niet - kostte wel weer wat maar is de hobby en mag ook wel…
Maar zag idd de prijzen flink dalen- lijkt erop dat er voor sommige modellen de prijzen weer meer richting “list” gaan!
Ik ben geen AP man , maar deze versie is idd een beauty
Ik begrijp t niet. Je kocht m duurder dan je m verkocht. Maar je deed m weg vanwege de hoge waarde. Die had ie dan toch al toen je m kocht?
Klopt - was een inschattings fout denk. Heb het geprobeerd maar vindt zo’n hoog bedrag voor een (prachtig) stalen horloge gewoon too much.Is ook persoonlijk denk ik, zullen mensen genoeg zijn die er geen probleem mee hebben met hoge bedragen, maar de incoming AP kost de helft en dat voelt een stuk prettiger… Het blijft zoeken in de hobby naar het meest comfortabele horloge merk ik
Ook heel mooi met die grey dial !!
Aaah echt, super jammer! In mijn ogen de mooiste Chrono config die AP maakt. Maar je hebt er vast goed over nagedacht. Als het gevoel verandert en je wilt hem niet meer dragen dan kan je hem beter weg doen ja. Ongelukkig qua timing op de markt, maar het is niet anders.
Ik ben benieuwd welke andere AP incoming is….
Zeker wel goed over nagedacht en over gepiekerd ook haha.
Ja de andere AP incoming is echt heel tof - vlgs mij maar 1 andere hier op HF!
Pics coming soon