AP Only (Deel 2)

Na

Dag Chet.

6 likes

voor mij zeker weten rechts,wat een ding :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jeetje zeg. Stel je niet aan. Ik vind de Code niks aan, maar zeg tegelijkertijd dat de RO een goed design is. Jij bent kennelijk nog steeds op je pik getrapt omdat ik een jaar geleden heb gezegd dat in jouw 15550 een goedkoop Vaucher uurwerkje zit. Jouw probleem, niet het mijne.

2 likes

Misschien is het ook gewoon lastig om zo’n goed design te overtreffen. Ze hadden wat mij betreft beter de Jules Audemars een update kunnen geven. Daar zat allerlei moois tussen. Die plaat van die simpele chrono’s was bijvoorbeeld een stuk mooier. En die originele starwheel ook.

:arrow_left:

Links :ok_hand:

2 likes

Allebei gaaf maar links is echt anders, heel bijzonder

2 likes

Some day :+1:,

Tot die tijd draag ik het groene beest met plezier

8 likes

Bijzonder hoe strak jij dat ding houdt zeker krasjes etc. :clap:t2:

1 like

Zo lekker dit :heart_eyes:

10 likes

Merci Henk. Maar ik was niet vergeten dat AP een one-trick-pony is. Het is wel een mooi trucje hoor, dus niet boos worden allemaal.

Links! Heel cool

3 likes

:point_right:

1 like

Dat is echt een hele moeilijke keuze! Ik vind de Perpetual Calendar mooier qua dial, maar de linker cooler door de ceramic mid case en de Wandering Hours complication.

Ik moet wel zeggen dat doordat ik die wandering hours heb gezien op hele betaalbare horloges, ik het iets minder indrukwekkend vind dan vroeger. Maar toch is het wel iets wat heel uniek zou zijn in de collectie.

Toch de Wandering Hours dan! Past ook echt bij het design van de CODE. En dan een Perpetual Calendar in een meer klassieke kast.

3 likes

Mooi verwoord, ben t grotendeels met je eens eigenlijk! Mbt goedkopere horloges, dat geldt voor alle complicaties. Er zijn ook duurdere versies overigens.

3 likes

Ja heb je helemaal gelijk in.

Hoe was trouwens de aventurine achtergrond? Is dat goed zichtbaar? Ik ben daar altijd wel erg gecharmeerd van en het is best subtiel gedaan bij die WH.

1 like

Was jij dat toevallig ? :face_with_peeking_eye:

1 like

ik vind de CODE eerlijk gezegd ook minder. De RO designs blijven voor mij het design van de AP.

7 likes

Nee, puur toeval!

1 like

Is ff geleden dat ik m omhad, maar weet wel dat ik er destijds helemaal weg van was. Echt something else.

2 likes

27 likes