Bizar. Die prijzen gaan echt nergens meer over.
Leuk als je er één hebt, balen als je er één wilt.
True
Weet iemand of ze list prijzen op de website in Frankrijk dezelfde prijzen zijn als in Nederland?
Ik weet wel dat de Duitse prijzen goedkoper zijn door de 2% lagere Btw.
Daarom keek ik ook op de Franse website voor de zekerheid haha.
Ik ga komende zaterdag naar de dealer om mijzelf op ‘de wachtlijst’ te laten plaatsen voor een 37mm met witte wijzerplaat. Hopelijk hebben ze nog een andere liggen zodat mijn vriend het formaat kan passen.
Juist een van de redenen dat ik m zo mooi vind!
Vandaag de Huitième weer van stal gehaald.
Hele hand en pols zit onder de uitslag. De huisarts had me al afgeraden om hem nog te dragen, maar als hij ziet hoe mijn hand er nu uitziet zal hij het gaan verbieden.
Ik kan wel janken. Ik vind het zo’n ontzettend gaaf horloge, maar dit kan gewoon niet.
Ik was al aan het sparen om hem te laten laseren bij AP en echt in topstaat terug te brengen via de vrienden van AVW, maar ik denk dat ik dat beter uit mijn hoofd kan zetten.
Wat een kut dag.
Wat is dat toch met AP en schrale huidjes?
Piediepiediepiediepiediepiediepiedie aldus Bassie.
Mijn huisarts heeft Hublot verboden. Om redenen.
Damn, dat is wel kut man.
Mijn advies zou zijn om hem te verkopen en een Day Date terug te kopen. Heb je geen last meer van uitslag.
Balen man.
Terug naar Rolex-Only
Ik weet er alles van. Eruit en een gouden AP kopen. Opgelost
Dat had met agressie te maken toch?
Ik baal als een stekker, en heb echt het idee dat
de enige optie is op dit moment.
In februari/maart ging het nog wel redelijk, maar met dit warme weer is het echt een ramp. Ik heb hem 30 minuutjes gedragen, en zo’n vijf tot 10 minuten op de hand gelegd voor wat beautyshots. De hand en pols zitten inmiddels in een sleeve met verdovende zalf om brandwonden tegen te gaan
Morgen sleeve vervangen, zalfje verversen en kijken of het beter gaat.
Zou graag willen, maar zolang dat diploma er niet is komt er hier geen Rolex.
Dan komt er namelijk geen diploma meer
Heb jij er met de DJ nou ook last van? Of is dat
sinds de APRO weg is?
Dat mocht ik willen haha
Mensen die een Hublot omgespen lijden aan acuut verlies van smaak dus ik snap dat je huisarts erover begon.
Maar wat is dan de oorzaak? De legering? Zit er nikkel in, of zo?
Het is sowieso het materiaal van de kast dat het probleem is. Hoe en wat? Geen idee. Kan er vrij weinig over vinden op het wereldwijde web.
Really don’t know