Netjes gefeliciteerd
Bedankt!
Zijn er hier 15450ST (37mm) eigenaren die eens wat vergelijkings foto’s kunnen posten? Ben wel benieuwd hoe hij op de pols valt t.o.v. bijvoorbeeld een Rolex sportmodel (40mm).
Heb zelf een APRO voor het laatst twee jaar terug om de pols gehad
Online kom ik dit tegen en vraag me af dit realistisch is. Dit formaat bevalt me wel.
Maar ook zulke foto’s:
Formaat is een dikke prima!
Foto’s vertekenen wel vind ik. In mijn herinnering tussen de 36mm datejust en 39mm explorer in. Meer richting de explorer voor het gevoel.
Ik vond mijn sub wel groter dragen.
Maar begrijp ik het goed dat je een horloge van deze prijs heb besteld zonder dat je zeker bent van de maat😅
Draagt groter door kastvorm idd.
Hahah. Hier komt het wel een beetje op neer. Voor het laatst twee jaar terug gepast.
Wellicht toch eens onderzoeken of je hem ergens kan passen.
Ik had de oude 36mm, de nieuwe 37mm draagt nog wat groter.
Ik heb een 39mm gepast en die was voor mij (17.2cm pols) echt te groot.
Ik weet vrijwel zeker dat 37mm de juiste maat is. Komt goed Ed
Witte plaat oogt stuk groter dan blauw.
Eens. Lijkt meer een geheel in combinatie met de bezel.
Mooi spul
In het blauw wel erg lekker…
Ze hebben voor jou ook een blauwe besteld toch?
Klopt.
Mazzelaar
Ik sta op de lijst bij een niet-boutique. Dus blauw is helaas niet mogelijk. Grijs en zwart vind ik ook erg tof.
De dealer moet idd gewoon rechtstreeks een bestelling doen incl onderbouwing. @Watch2Morrow zal ongetwijfeld onderbouwd hebben dat hij dit horloge niet gaat verkopen. Doet ie dat wel zien ze het toch meteen nadat de nieuwe eigenaar de serial heeft geactiveerd via de site als zijnde nieuwe eigenaar
Zeg dat wel. Schaap gaat voortaan niet meer leveren voor AP. Ze hebben aangekondigd dit voortaan zelf te gaan doen via AP-houses.
Dus mensen die op lijsten bij AD’s staan kunnen lang gaan wachten ben ik bang. Hoop dat jij hier niet één van bent.
Ik kon nu via persoonlijke contacten van S&C meneer direct bij AP terecht. Met andere woorden: elk nadeel heeft zijn voordeel.
Bedankt snitch
Moest je een formulier invullen en bevatte dit
formulier ook het vakje ‘hoeveelheid’? Ik vraag het voor een vriend
Bestellen gaat inderdaad via een (CRM) formulier bij AP
Daarna krijg je een geschatte levertijd.
Thanks dat je aan mij gedacht hebt👍