AP Only (Deel 2)

Maar je hebt gelijk. Toen ik bij AP in Geneve was kwam dit probleem ook ter sprake. Mocht de Royal Oak uit de mode raken (wat dit altijd is geweest afgezien van de laatste jaren) dan hebben ze geen poot om op te staan. Voorheen maakten zij ook mooie AP’s met klassieke goede uitstraling zoals de Jules modellen. Maar ze proberen nu moderne aparte, lelijke klassieke horloges die te groot zijn aan de man te brengen. Tja, niet raar dat niemand het wil en alleen achter de RO wordt gerend. Dan liever Vacheron, Breguet of Lange vrees ik.

Ook voor de krankzinnige RO hype was ik fan van AP. Helaas niet fan genoeg om ze te houden en dan was mijn bankrekening fan van mij geweest.

16 likes

Hee hier nog niks gepost :sunglasses: Zal straks een x een verse foto doen.

19 likes

Waar heb je hem vandaan Henri? SC?

Nee die kunnen kwa AP helemaal niks aankomen. Deze komt van pijnenburg. Erg fijne zaak.

3 likes

21 likes

Wat een gaaf horloge

1 like

Stomme vraag, maar ook deze is vast niet te krijgen via de AD of wel?

1 like

Nee is een boutique editie… :+1:t2:

1 like

F1 kijken met AP en HF.

18 likes

Wat is dit toch een lekker topic. Ik snap die veet amenabel niet!

2 likes

Wie wel :wink:

2 likes

Die is toch niet zo vatbaar voor een andere opvatting. Lekker snobistisch doen over een merk waar hij niet eens een horloge van heeft :joy:

2 likes

Misschien moet ie zelf maar een paar interessante horloges aanschaffen en daarover een topic vol krijgen 🤷

2 likes

Die leden zou ik niet de kost willen geven hoor.

Even een vraagje aan de AP boys, hebben jullie ook een naam voor die dag van het jaar dat AP met nieuwe modellen komt? “Genta reveal party” ofzo?

5 likes

Gewoon subliem … :heart_eyes:

1 like

11 likes

Iemand vroeg hier naar dacht ik. Hij was een tijdje in onderhoud

2 likes

Lekker hoorrrrr.
zal @Fate_Amenable_To_Change ook fijn vinden!
Ik post binnenkort wel weer een APRO!

2 likes

Dat klopt. Dat was ik. Al wel poos geleden inmiddels. Maar heel bijzonder deze.
En staat nog steeds op de AP site.
Dank voor het tonen. :grinning:

3 likes