AP Only (Deel 2)

Heel gaaf man :ok_hand:

1 like

Maar drukmaken om een datumvenster… is je ook drukmaken om de lugholes maar daar hoor ik jullie niet over :joy::joy::+1:t2:

1 like

Draadje niet helemaal gelezen…
Maar zijn er al leden die deze hebben? Of IRL gezien/gepast?

4 likes

Mij ook niet. Heerlijk horloge!

Ik vind m vet.
Maar heb al gezien dat ze voor dubbel retail op chrono staan dus is wederom drama qua verkrijgbaarheid

3 likes

Pfff ook al weer. Dacht, ik ga eens wat anders doen, maar zal dus niet makkelijk worden.

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

De mooiste AP imho

1 like

Ik vind de conventionele Royal Oak, en dan vooral de 37 mm met zilveren plaat bijzonder mooi.
Maar deze?!? Gerald Genta zou erg boos zijn geworden toen hij de Offshore zag en het als een aanslag zag op het oorspronkelijke model. Dat kan ik mij voorstellen. Hoef hem dus zeker niet te hebben.

Nou nou.

Waarom denk je dat @gewoonLucas zo’n ding wil? Vanwege de @OngewoneLucas marge die erop zit!

Potver @Watch2Morrow. Blauw it is!

2 likes

Wist niet dat hij er een wilde.
Maar baal er wel van(dat hij al weer :rocket: gaat).
Aan de andere kant. Er zullen dan ook horloges uit gaan. Die zullen dan ook premium opleveren. Dus kwestie van doorschuiven.

Als je er een kan krijgen ben je spekkoper, anders inderdaad gewoon grijs inruilen.

2 likes

Lekker blijven afgeven op dat mannetje. Dat siert je! :+1:

2 likes

Lucas kan er volgens mij prima om lachen, zo niet dan moet ie effe n PB doen, hou ik er gelijk mee op.

Maar euh, jullie zijn roomser dan de paus tegenwoordig? Dat siert jullie👍

2 likes

Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren toch? :crazy_face:

1 like

Ik meen het serieus.
Maar Willem heeft gelijk, ik nok er mee.

Heb al genoeg geïncasseerd op 't forum. :love_you_gesture: :upside_down_face:

Ik geef m groot gelijk.
Ondertussen de dikste horloges om de pols, niks mis mee.

Wrist presence van de 41mm royal oak chrono.

Kan die, @tompj?

3 likes