AP Only (Deel 2)

Verschrikkelijk :flushed:

Vanmiddag bij een mooie AP winkel binnengelopen in the Mall of the Emirates in Dubai. Geen enkel horloge aanwezig. Dan doet Rolex het toch beter met de exhibition only horloges.

1 like

7 likes

Vraag aan de mensen hier met een Royal Oak;

Wat is de reden dat je voor de maatvoering die je hebt bent gegaan? Online zie ik veel discussie over de ideale maatvoering (meest ideaal zal de Jumbo zijn, maar daar is helemaal al moeilijk aan te komen voor retail), derhalve ben ik benieuwd wat jullie overwegingen zijn geweest.

Ik weet alleen dat dit er prima uitziet :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

APRO valt groot. Dus 37 valt als 39/40
39 valt als 41 enz. De band is een van de mooiste onderdelen van de RO. Dus wel mooi als je daar dan ook wat van ziet. Zie bovenstaande foto’s.

3 likes

Goed punt, maar is (gezien de brede bezel) de wijzerplaat dan niet erg klein?

1 like

Zo ervaar ik het niet. Draagt gewoon echt groter dan vergelijkbare maten.

2 likes

Voor mij met 18,5-19 pols is de 41 absoluut de beste maat. Heb voor aankoop tevens de 37mm 15450 en de 39mm 15202 gepast en die waren het voor mij niet.

20 likes

Klopt. Ziet er toch net zo uit als bij mij de 15500.

2 likes

Zo is het! Mee eens.

2 likes

Aan iedereen bedankt voor de antwoorden!

De 37mm is qua kastvorm goed passend bij mijn pols. De wijzerplaat is echter wel wat kleiner dan ik gewend ben. Nog even over bezinnen wat mijn keuze gaat zijn.

15 likes

Als het er een mag bestellen is dat al heel wat :sweat_smile:
Gaaf ding zo. Oogt zeker niet te klein

2 likes

Oh, je mag kiezen? :nerd_face::+1:

Lekker hoor.

1 like

Perfect toch? Prima maat!

1 like

De laatste periode draag ik met name mijn GS Snowflake, qua kastvorm uiteraard totaal anders maar met name de wijzerplaat kwam voor de AP daardoor nogal klein over.

Edit; qua kast/band afwerking is de Royal Oak echt wel bijzonder hoor. Hier al vaker gezegd, maar wat een pracht in het echt!

1 like

Ééntje nog dan. :smiley:

29 likes

:star_struck::sweat_smile::smiling_face_with_three_hearts::fire:

1 like

Is maar rustig hier… iemand nog een AP gekocht? :grimacing:

incoming😉 …

32 likes