AP Only (Deel 2)

Draagt echt perfect :fire:

31 likes

Goede maat ook! Staat supertof.

1 like

heel mooi

1 like

Beter 37 met de plaat van @lasteraar kiezen. Dit is geen wit, maar meer zilverwit. Met soort van sunburst. Mooiere “witte” plaat is er gewoon niet!

De hype is real!!

1 like

Iemand al nieuws over AP store in Amsterdam? Kan er nog weinig over vinden.

VS

Ga bijna zeggen dat de oude mooier is.

13 likes

Haal dat bijna maar weg, de oude is echt veel mooier.
Het nieuwe uurwerk vind ik echt een afknapper.

2 likes

Strakker logo, meer rust op de plaat wegens ontbreken van de tekst automatic en gebrek aan de uurmarkering bij het datumvenster zijn wat mij betreft juist verbeteringen ten opzichte van het voorgaand model. Kortom, wat mij betreft is de nieuwe de mooiere variant.

3 likes

Om de pols ook een andere ervaring. De nieuwe oogt echt kleiner/smaller. De oude is gewoon stoer(der)

2 likes

Ben je al wat verder met je bestelling?

3 more weeks and counting :sunglasses:

1 like

Gaaf hoor.

Vrijdag de 13e weer passen en definitieve keuze doorgeven :white_check_mark:

4 likes

Al was het kleurtje wel erg fancy :snowflake::fire:
AP is zo lastig nieuw te krijgen dat je gewoon ja moet zeggen tegen alles wat je mag kopen…

13 likes

Ik vind de indice naast de datum juist voor meer rust en symmetrie zorgen

2 likes

Vandaag 88 Royal Oaks geveild bij Phillips, waaronder lot nr. 8 de nummer 2 gebouwde in 1972. Verkocht voor 1 miljoen euro.

Lot nr. 88 heeft vermoedelijk toebehoord aan mode ontwerper Karl Lagerfeld.

Hier zijn ze allemaal te zien, incl. de verkoopprijzen.

3 likes

Mooie foto’s en filmpjes hebben ze bij elk horloge. Ziet er goed verzorgd uit.

Allemaal heel uniek en zo, maar geef mij maar de run-of-the-mill 15500. Die gaat mij binnenkort helemaal blij maken. De meet is in zicht.
Niet bij die parasitaire scalpers gekocht maar héél lang gewacht en op de valreep toch nog mogen kopen bij de boutique.

4 likes

Foto!

? Van de mijne of gewoon van de uitvoering die ik einde maand ga ophalen ?
Heb geen foto gekregen van de mijne maar scroll wat hoger en dan zie je exact wat ik gekocht heb. Na ellendig lang wachten, dat wel…