AP Only (Deel 2)

Ik dacht dat neo the one was. :sweat_smile:

Voor een zenith El Primero is kleine (38mm) beter dan de 42mm, met de datum op 4.30 (wat sommigen tegenstaat) ipv 6, aangezien het uurwerk wel beter “hoort/past” bij de maat van de kast.

Op basis van de foto’s kan je beide wel hebben qua maat. Wat is je polsomtrek?

En wat is de reden dat de 37 geëlimineerd is?

1 like

de chrono zonder twijfel,heel mooi :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Chrono destijds gepast, niet zo kapot van. Mooiste is de 39mm ultra thin, denk heel lastig te krijgen. 37mm 15550 vind ik ook leuk (dat ice blue en de witte zijn de mooiste imo).

Alles is te koop. Nadeel is dat alles z’n prijs heeft.

Manmanman wat een schitterend ding.

Mijn voorkeur op basis van je foto’s en video’s:
37 > 38 chrono > 41

Klein maar fijn die 15550!

Mmm - 15550 hebben Vaucher uurwerk. Niet wat ik zou willen. De 38 chrono is ook niet i house maar iig nog piguet uurwerk dat al langere tijd gebruikt wordt. 41mm chrono heeft wél inhouse uurwerk, maar als de maat niet klopt is dat zinloos. Dus dan toch de 38?

1 like

Mijn AP krijgt een esthetische opfrisbeurt bij @Tempusuurwerktechniek

Vakwerk :ok_hand:

Preview
 :smiling_face_with_three_hearts:

Van:

Naar:

31 likes

Potdilmes. Doen ze goed. :ok_hand:

1 like

Tijdens mijn trip naar AP hadden we een workshop
 zelf schuren met een kleine bezel. Is dus gechargeerd, gewoon over een schuurpapiertje trekken.

2 likes

Is het ook. :nerd_face:

Maar ik geloof dat je het sneller verknalt dan het goed doet.

1 like

Op instagram heb je Miami watchmaker die het best aardig kan. Laat ook zien hoe hij het hele uurwerk uit elkaar haalt.
Leuk detail, een volgouden Royal Oak chrono heeft gewoon een stalen binnenwerk in de kast. Mist dus essentieel deel wat geen goud is. Zal ongetwijfeld met draagcomfort te maken hebben.

1 like

Top gozer.

Staat ook altijd open om wat vragen te beantwoorden.

1 like

Meh, ik zag een keer hoe hij van een 228235 de facetten had vernaaid tot een 118235. Kon hij niet waarderen

2 likes

Kritiek die zeer zeker op zijn plek is.

Er zijn echt maar een handje vol personen die een kast en band goed op kunnen maken.

Ook enkele vakmensen op IG die niks anders doen en nog steeds ondermaats werk leveren, heel jammer.

Ik overweeg deze duiker.
Zijn er meer HF’ers die hem hebben en hun ervaringen willen delen? :innocent:

10 likes

Supertof!! :heart_eyes:

1 like

Vanavond even omgehad in een andere kleur maar zit echt heerlijk en mooi om te zien.

1 like

7 likes