AP Only (Deel 2)

Die van @DVR past dus ook helemaal niet volgens jou? :innocent:

1 like

Die is iig ook niet aan de kleine kant. Maar is wel verschil of het een “sporthorloge” is, of semi-dresser. Ach, is ook allemaal persoonlijk.

1 like

Ik vind dat een AP RO iets dominanter mag zijn dan bv. een DJ. Mijn pols is 17.5 a 18 cm en zou de mijne echt niet kleiner willen. Op alle foto’s die ik tot nu toe genomen heb toont ze groter dan wat ik in werkelijkheid zie. Ze is voor mij pure perfectie. Can you tell I’m in love? :slightly_smiling_face:

10 likes

Dit is geen Center Parcs volgens mij - geniet ervan!

Ps: betekent dit dat de GO in de verkoop gaat :grin:

No way. Er is nog een derde GO op komst. Dat blijft mijn nr.1 merk.

1 like

Oh maar bedoel niet dat het niet kan ofzo. Is gewoon persoonlijk, met als met de dj 36/41. Ik kan ook wel een grotere AP of DJ omslaan. Platte pols ook. Maar vind kleiner mooier. Geschmacksache

2 likes

Schitterend, geniet ervan :+1:

1 like

Snap ik helemaal. Mijn reactie was al een uurtje geleden geschreven maar net toen ik de foto’s wilde toevoegen bracht de ober ons eten. Vandaar lijk ik op u te reageren maar was gewoon een algemene opmerking. Wat ik zie aan de pols komt niet overeen met foto’s. Is altijd zo maar bij AP lijkt het nog meer.

1 like

Nog even antwoorden. Klopt. Dit is Landal Hochwald. Een heel prettig vakantiepark waar wij al voor de vierde keer komen. De eerste keer in 2012.

9 likes

Oef wat een kanon! Prachtig! :heart_eyes:

1 like

Mooi hoor! Verfijnde aan AP is de afwerking. De 15500 draagt bij mij ook groot maar vind ik juist mooi tov andere horloges uit de collectie.
Vergelijk ik hem met de 38mm chrono lijkt dat ineens een veel kleiner horloge vanwege de kleinere wijzerplaat die ook nog eens drukker is.
Blijft allemaal kwestie van smaak. Je kunt er ook pas over oordelen als je het eens aan de pols hebt gehad. Geldt ook voor een offshore.

1 like

Een hele mooie, maar snap die wafel dial niet. Zelf ben ik er niet kapot van maar die kast is een topper. Veel draag plezier.

1 like

Haha, reactie op een post van meer dan een jaar geleden! Desalniettemin hartelijk dank! :smiley:

Jammer voor mij maar ik kijk wat rond en zie waarop ik reageer. Maar wat zou jou antwoord zijn.

Waarop?

:joy: gesprekje dit!

5 likes

Denk dat je moet raden waarom hij de wafel niet snapt :thinking:

2 likes

Je moet gewoon even je wafel houden Henk.

6 likes

Goede tip.

Doe ik ook.